مثلث آنلاین: - جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت:با بیان اینکه دشمن عرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد، گفت: اسرائیل ناامن ترین کشور دنیاست.

دشمن عُرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار مهر ، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنج شنبه در یادواره هزار و 700 شهید شهرستان کاشان با بیان اینکه این یادواره به چند موضوع ارزشمند مزین شده است، اظهار داشت: این یادواره در چهلمین سالگرد پیروزی سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شده است، از سویی تقارن با وفات ام الادب، حضرت ام البنین دارد، بانویی که با وجود شهادت چهار فرزندش در واقعه کربلا، پس از بازگشت خانواده سیدالشهدا به مدینه، در وهله نخست در ارتباط با سالار شهیدان امام حسین (ع) سوال کرد و در عین حال که نامش فاطمه بود به احترام فرزندان امام علی (ع) درخواست کرد تا او را فاطمه صدا نزنند.

وی سومین تقارن مهم این یادواره را همزمانی با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) برشمرد و افزود: مواجهه با چنین شخصیت هایی برای انسان الهام آور است چراکه آن حضرت خود، همسر و فرزندانش به شهادت رسیدند و بی دلیل نیست که ابراز ارادت به این خاندان روز به روز بیشتر می شود.

یادواره شهدا فرصتی برای یادآوری گذشته درخشان ما است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یادواره شهدا فرصتی برای یادآوری گذشته درخشان ماست، ابراز داشت: به برکت وجود امام راحل اسلام مجددا در جهان فراگیر شد و به عبارت دیگر شهدای عالی مقام را می توان احیاگران واقعی مکتب اسلام و راه سیدالشهدا (ع) دانست، بر این اساس هر بار که اجتماع کرده و زندگی شهدا را مرور می کنیم دنیایی حرف وجود دارد.

وی با بیان اینکه خون شهدا 40 سال است توطئه‌های مختلف دشمنان را خنثی کرده است، گفت: ملت ما همواره مدافع نظام و انقلاب هستند اما شهدا جلودار هستند چرا که بهترین جوانان هر منطقه فدای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و از این جهت ما به خود می بالیم.

ایران تمامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است

قاآنی با بیان اینکه ما هیچ گاه اهل جنگ نبودیم، افزود: ناجوانمردانی که مخالف اسلام بودند جنگ را از درون خانه های ما شروع کردند اما امروز همگان دست شگفتی به دندان گرفتند که ایران تمامی تهدیدات را به برکت نظام و رهبری به فرصت تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان جنگ هشت ساله را برای سقوط نظام اسلامی به وجود آوردند، ابراز داشت: جنگ هشت ساله به برکت وجود امام راحل عظیم الشان به فرصتی تبدیل شد چرا که دشمنان متصور بودند همچون گذشته می توانند با فشار ایران را تجزیه کنند اما رزمندگان ما دشمن پست و دون را به آن طرف مرزها کشاندند و اگر امام راحل اجازه می دادند حتی خاک دشمن متجاوز را نیز تحت سلطه خود قرار می دادیم.

شهدا دانشگاه بزرگ فرهنگ ایثار و شهادت را به وجود آوردند

جانشین فرماندهی قدس سپاه با بیان اینکه شهدا دانشگاه بزرگی از فرهنگ ایثار و شهادت را ایجاد کردند، گفت: در این دانشگاه افرادی تربیت شدند که در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنند و بر همین اساس فلسطینی‌ها که شاگردی این دانشگاه را کردند 70 سال در مقابل متجاوزان ایستادگی کردند و از سوی دیگر نیز حزب الله لبنان تا آنجا قدرت پیدا کرده است که موشک های مورد نیاز را در درون کشور خود می سازد.

وی با بیان اینکه نخستین تعهد کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا حفظ و دفاع از رژیم صهیونیستی است، افزود: ناامن ترین کشور دنیا اسرائیل است چرا که در سمت بالا و پایین این کشور دشمنانی قدرتمند وجود دار، در واقع این شهدا هستند که به برکت انقلاب اسلامی چنین ناامنی را برای اسرائیل به وجود آوردند.

جانشین فرماندهی قدس سپاه با بیان اینکه فرهنگ شهادت موجب شده است تا رزمندگان ما امروز با تکفیری ها مقابله کنند، ابراز داشت: زمانی اوضاع به نحوی بود که تکفیری‌ها گاه سه تن مواد منفجره در نفربر برای عملیات انتحاری داشتند اما لشگر فاطمیون که در مکتب شهدا شاگردی کرده‌اند در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی کرده و تمامی توطئه های آنان را خنثی کردند.

دشمن عرضه جنگیدن مردانه را ندارد

قاآنی با بیان اینکه دشمن عرضه جنگیدن مردانه با ما را ندارد، گفت: به دلیل این بی عرضگی عده‌ای از جوانان ما را با عملیات تروریستی بزدلانه اخیر پرپر کردند و امروز نیز تهاجم فرهنگی را به راه انداختند تا از کودک و پیر و جوان ما را تحت الشعاع قرار می دهد که به لطف خداوند همچون همیشه پیروز نخواهند شد.