مثلث آنلاین: رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بیان کرد: دیدار، رایزنی های اختصاصی و جداگانه رییس جمهوری با وزیران و بررسی گزارش ها و برنامه های وزارتخانه ها از دیرینه ای پنج و نیم ساله در دولت های یازدهم و دوازدهم برخوردار است.

توضیح حسام‌الدین آشنا درباره جلسات خصوصی روحانی با وزیران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«حسام الدین آشنا» روز شنبه با انتشار تصاویر دیدار امروز پنج وزیر با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در حساب توئیتری خود نوشت: اگر چه این تصاویر برای نخستین بار منتشر می شود اما اصل رایزنی ها دارای سنتی ۵.۵ ساله در دولت های یازدهم و دوازدهم است.
آشنا توضیح داد: وزیران، بار سنگین اجرائیات کشور را بر عهده دارند؛ رئیس جمهوری به وزارتخانه ها سرکشی می کند و بنا به تقاضا یا ضرورت با وزیران خود به صورت خصوصی دیدار می کند.
رییس جمهوری ششم فروردین در جلساتی جداگانه گزارش عملکرد سال 97 چهار وزارتخانه اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه برنامه های آتی این وزارتخانه ها در سال 98 بررسی کرد.
روحانی همچنین امروز (شنبه) نیز در جلساتی جداگانه، عملکرد سال 1397 وزارتخانه های امور خارجه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه برنامه های آتی این وزارتخانه ها در سال 98 را بررسی کرد.
در این جلسات که جداگانه و با حضور هر یک از وزیران این ٩ وزارتخانه و رئیس جمهوری تشکیل شد، وزیران به تشریح دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال 97 در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود، نیازها و برنامه های سال جاری پرداختند.
رییس جمهوری در این جلسات تأکید کرده که 'همه دستگاه های دولتی که مستقیم یا غیر مستقیم در موضوع تولید نقش دارند، باید در جهت رونق تولید ملی حرکت و کمک کنند.'

60231