سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت باید برای جبران خسارت سیل‌های اخیر متمم بودجه به مجلس ارائه کند، گفت: اگر دولت این اقدام را انجام ندهد، قطعاً نمایندگان طرحی را در همین زمینه تدوین می‌کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
- اخبار سیاسی -

بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم ، با اشاره به آخرین اقدامات قوه مقننه برای اصلاح ساختار بودجه، گفت: پیش از تعطیلات عید نوروز بحث‌هایی در این زمینه انجام شد و قرار است جلسه‌ای با کمیسیون‌هایی که درگیر این موضوع هستند، داشته‌ باشیم تا تکلیف این موضوع مشخص شود.

حاجی‌بابایی: غیبت وزرا در مجلس برای بررسی وضعیت سیل‌زدگان در شأن مجلس نیست

وی با بیان اینکه معیوب بودن ساختار بودجه در سیل اخیر خود را نشان داد، افزود: به طور مثال در چند روز اخیر استاندارهای استان‌های درگیر با سیل‌ و همچنین وزیر کشور اعلام کردند برای بازسازی و جبران خسارت‌ها، نیازمند بودجه چند میلیارد تومانی هستند اما بودجه‌ای برای حوادث طبیعی در نظر گرفته نشده که این نیز یکی از معایب ساختاری بودجه است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه نمایندگان برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل تمام تلاش خود را خواهند کرد، گفت: به همین منظور نمایندگان طرح‌هایی را تدوین و به هیئت‌رئیسه پارلمان تقدیم کردند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت باید برای جبران خسارت سیل‌های اخیر متمم بودجه به مجلس ارائه کند، اظهار داشت: اگر دولت این اقدام را انجام ندهد، قطعاً نمایندگان طرحی را در همین زمینه تدوین می‌کنند.