عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد توطئه های آمریکایی ها علیه کشورمان موضوع جدیدی نیست و طرح مسئله باز بودن درهای مذاکره به روی ایران فقط جنبه رسانه ای و انتخاباتی دارد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد سالک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت ، در واکنش به ادعای آمریکایی ها مبنی بر باز بودن درهای مذاکره به روی ایران، گفت: ایالات متحده تلاش می کند جمهوری اسلامی را از سر راه خودش بردارد زیرا همه کارشناسان سیاسی و سیاستمداران آمریکا متوجه شدند که ایران هیچگاه در برابر آنها تسلیم نمی شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع طی مدت چهار دهه گذشته کشورمان روی پای خودش ایستاده و سیلی های محکمی هم به کاخ سفید زده است از این رو مقامات آمریکایی درصدد افزایش فشارها بر ایران هستند تا از این طریق بتوانند به خواسته هایشان دست یابند.

تحریم های اقتصادی و تروریستی خواندن سپاه 2 راهبرد تهدیدآمیز ترامپ است

وی ادامه داد: باید اذعان کرد ترامپ می خواهد با تحریم های اقتصادی فلج کننده کشورمان را دچار مشکل کند و در این بین با تروریستی خواندن سپاه پاسداران سیاست ایران هراسی را محقق کند.

ترامپ

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: توطئه های آمریکایی ها علیه کشورمان موضوع جدیدی نیست و طرح مسئله باز بودن درهای مذاکره به روی ایران فقط جنبه رسانه ای و انتخاباتی دارد. در واقع رییس جمهور آمریکا می خواهد با امتیازگیری از ایران و طرح اینکه کشورمان مجبور به نشستن در پای میز مذاکرات شده برنده انتخابات آتی آمریکا باشد.

سردمداران کاخ سفید مذاکره با کشورمان را به گور خواهند برد

سالک افزود: بنابراین می توان اذعان کرد ترامپ و سردمداران کاخ سفید باید بدانند که مذاکره با کشورمان را به گور خواهند برد زیرا آنها نفس های آخرشان را می کشند و نتوانسته اند سیاست هایشان را اجرایی کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه اثراتی را برجای گذاشته اما در این شرایط ایران پیشرفت های چشمگیری داشته است.

مشاور امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگویی مدعی شد که ترامپ خواهان مذاکره مجدد بر سر برنامه‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک ایران است.

جان بولتون با اشاره به باز بودن درهای مذاکره به روی ایران ادعا کرد سال گذشته، زمانی که امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه به واشنگتن آمد، رئیس‌جمهور ترامپ به مکرون اعلام کرد که وی خواهان ترک توافق هسته‌ای ایران است و قصد دارد بر سر برنامه هسته‌ای، برنامه موشک‌های بالستیک، حمایت از تروریسم و باقی رفتارهای خصمانه جمهوری اسلامی بار دیگر مذاکره کند. زمانی که ایران برای مذاکره آماده شود، رئیس‌جمهور ترامپ نیز آماده خواهد بود./