یک کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عهدشکنی آمریکایی‌ها به دنیا ثابت شده است، گفت: قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: آمریکا در طول تاریخ بُعد برجسته شخصیت خود یعنی عهدشکنی را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه طرح برجام موشکی غلط زیادی است که آمریکایی‌ها در سر دارند، تصریح کرد: حوزه موشکی و سیستم دفاعی ما قابل مذاکره نیست و در قالب قراردادهایی مانند برجام نمی‌گنجد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری آمریکا قدرت مدیریت امور کشور خود را ندارد، تصریح کرد: آن‌قدر آمار جرم و جنایت در این کشور افزایش‌ یافته است که حتی تیراندازی با کشته‌های کم را دیگر بیان نمی‌کنند و مورد توجه رسانه‌هایشان قرار نمی‌گیرد؛ آن‌قدر باید آمار کشته‌ها بالا باشد تا رسانه‌هایشان به آن توجه کنند و این از مشکلاتی است که آمریکایی‌ها در داخل درگیر آن هستند و از عهده رفع آن‌ هم برنمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه خروج از برجام نشانه ضعف و ناتوانی آمریکایی‌ها مقابل اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود، تصریح کرد: آن‌ها تاب تحمل قدرت موشکی و سیستم دفاعی ایران را ندارند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شیطنت‌های آمریکایی‌ها حقه‌بازی ساده‌ای است که نباید چندان به آن توجه داشت، اضافه کرد: ترامپ خودش را در مباحث مختلف به‌ویژه درباره برجام به دیوانگی زده است.

حسینی تصریح کرد: آمریکایی‌ها امروز ناقض برجام محسوب می‌شوند و وجهه و حامیان خود را در دنیا از دست داده‌اند؛ گرچه شیطنت می‌کنند و تلاش دارند تا ایران را ناقض برجام معرفی کنند، درصورتی‌که دنیا شناخته است که ایران به تمام تعهداتش در قبال برجام عمل کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: غربی‌ها امروز می‌خواهند افکار عمومی جهان را علیه ایران تحریک کنند و هیچ‌کدام از این شیطنت‌ها نتیجه نخواهد داد.

حسینی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها شیطنت و حقه‌بازی‌هایشان را ادامه می‌دهند، اظهار کرد: آنها هر جنایتی را انجام می‌دهند؛ اما دولت و مسؤولان ما در کنار ملت برابر این شیطنت‌ها مقاوم و محکم می‌ایستند و پاسخ درخور این رفتارها را می‌دهند.

انتهای پیام/67034/م/