رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس گفت: متأسفانه در صدا و سیما هم هر نماینده‌ای که دروغ می‌گوید تیتر اخبار می‌شود که این کار درست نیست.

در صدا و سیما هر نماینده‌ای که دروغ می‌گوید تیتر اخبار می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا صبح امروز در گفت و گو با رادیو البرز با اشاره به وضعیت اقتصادی مردم گفت: خط فقر حدود سه میلیون و 500 هزار تومان است که با این رقم بخش زیادی از جمعیت کشور زیر خط فقر قرار می‌گیرند، جدا از این معضل ما با توزیع ناعادلانه ثروت هم مواجه هستیم، سال گذشته برای حل بخشی از این معضل پیشنهاد کوپنی کردن برخی کالاها را مطرح کردیم اما گوش شنوایی وجود نداشت.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا به موضوع استانی شدن انتخابات اشاره و ضمن مخالفت با این طرح گفت: این موضوع علاوه بر فسادهایی که ممکن است ایجاد کند هزینه انتخابات را به شدت بالا می‌برد؛ برخی می‌گویند با این قانون انتخابات لیستی می‌شود اما سوال اینجاست که مگر بدون پول کسی را در لیست انتخابات قرار می‌دهند؟

اکبریان افزود: مثلاً اگر هزینه انتخابات برای یک نامزد 200 میلیون باشد می‌گویند 500 میلیون بده تا در لیست انتخابات قرار بگیری، به این سادگی نیست، لیست برای برخی به یک کسب و کار تبدیل شده است، لیست جناح چپ، لیست جناح راست و ... اینها دکان است.

وی در خصوص محدودیت سه دوره‌ای برای نمایندگی مجلس گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما این نکته را بگویم که رئیس مجلس سنای آمریکا 78 سال سن دارد و شش دوره هم هست که نماینده مجلس است، نمایندگی تجربه‌ای است که به راحتی نمی‌توان به دست آورد.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا قیمت خودرو کاهش خواهد یافت یا خیر سکوت کرد و گفت: آیا توقع دارید به مردم دروغ بگویم؟

اکبریان در رابطه با شایعاتی که در رابطه با جنگ احتمالی آمریکا با ایران در فضای مجازی و رسانه ها منتشر می شود گفت: هیچ جنگی رخ نخواهد داد چون اگر با ایران وارد جنگ شوند نقطه پایانی برای آن وجود نخواهد داشت، ضمن اینکه اگرچه جنگ برای ما خسارت‌زا خواهد بود اما برای دشمنان هم سخت است. در حال حاضر دشمن بهترین راه برای مقابله با ایران را تحریم می‌داند، تحریم فشار زیادی بر اقتصاد ما می‌آورد، این تحریم‌ها در حدی است که حتی جلوی ورود غذا و دارو را هم گرفته است؛ دشمنان با این تحریم‌ها به دنبال آن هستند که اراده مردم را سست کنند اما به هدف خود نخواهند رسید.

رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس افزود:ما با سیاه‌نمایی‌هایی در داخل هم مواجه هستیم به خصوص توسط برخی نمایندگان مجلس که آنها هم مقصر هستند، متأسفانه در صدا و سیما هم هر نماینده‌ای که دروغ می‌گوید تیتر اخبار می‌شود که این کار درست نیست.

انتهای پیام/ب/1