ایرنا- نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری وزارت اطلاعات در خصوص ارسال پیامکها از افراد معلوم و مشخص به نمایندگان مجلس شورای اسلامی بی مورد است و اصولا این پیامکها نمی تواند مصداق تهدید باشد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر روز چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد افزود: من در مشهد شماره تلفن نمایندگان را در اختیار گروهی از بانوان و جمعی از دانشجویان قرار دادم و این اقدام در جهت پاسخگویی نمایندگان و تداوم مطالبه گری از آنها بوده است.

وی با تاکید بر تحقق ارتباط صحیح میان وکلای مجلس و موکلانشان اظهار داشت: نمایندگان باید نسبت به عملکرد خود در مجلس پاسخگو باشند و مطالبه گری مردم و جریان‌ها در خصوص عدم پاسخگویی نمایندگان می‌تواند برای آنان هزینه داشته باشد.

وی ترکیب اکثریت مجلس را در اختیار دو جریان اصلاح طلب و اعتدال گرا دانست و گفت: جریان اقلیت با ارسال پیامکها و طومارهای مردمی توانست جلو تصویب برخی لوایح از جمله اف. ای. تی. اف را بگیرد، این در حالی است که در مجلس نهم جریان اقلیت نسبت به مجلس دهم بیشتر بود اما نتوانست در خصوص تصویب برجام اقدام مناسبی انجام دهد.

پژمانفر همچنین بر دریافت عادلانه مالیات در کشور تاکید کرد و افزود: در حالی که سرانه مالیات هر پزشک ۲۰ میلیون ریال است و این مالیات به درستی دریافت نمی‌شود، مالیات معلمان همان ابتدا از حقوقشان کسر می‌گردد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز بی عدالتی بیشتر از مشکلات جاری مردم را آزار می‌دهد اظهار داشت: با وجود گرایش بسیار به رشته پزشکی در جامعه در این زمینه انحصار طلبی صورت می‌گیرد و عده‌ای که عقبه‌ای نیز دارند از افزایش پذیرش دانشچوی پزشکی در کشور جلوگیری می‌کنند، این نوع انحصارطلبی در خصوص کانون وکلا و ایجاد محدودیت برای ثبت نام وکلا و سردفتران جدید نیز وجود دارد و انگیزه مخالفت کانون وکلا نیز جلوگیری از کاهش درآمدها با افزایش همکاران در این حوزه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اسفند ماه امسال گفت: پیشگو نیستم و از نتیجه این انتخابات و اقبال احتمالی مردم به جناح‌های سیاسی اطلاعی ندارم اما آنچه جای نگرانی دارد فریبکاری در انتخابات است.

وی افزود: این فریبکاری به وسیله جریان ثروت و قدرت انجام می‌شود، اینها می‌خواهند برای به دست آوردن منافع مالی یا قدرت وارد این عرصه شوند، باید اقداماتی صورت گیرد تا صدای جریان واقعی برای حضور در انتخابات شنیده شود و در جامعه پژواک درستی داشته باشد.

این مراسم توسط جامعه اسلامی دانشجویان در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.