رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: مقام های مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات، برای داوطلب شدن در انتخابات مجلس یازدهم، تا ۱۶ خرداد ماه جاری فرصت استعفا دارند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان قم، سید محمد رضا هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گویی با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در قم افزود: این انتخابات روز جمعه ۲ اسفند ماه ۹۸ برگزار می شود.

وی با اشاره به زمان ثبت نام داوطلبان مجلس تصریح کرد: طبق برنامه زمانبندی، ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در طول یک هفته و از ۱۰ الی ۱۶ آذرماه ۹۸ انجام خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم مهلت استعفای داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حضور در این دوره از انتخابات را دست کم ۶ ماه قبل از دستور شروع و ثبت نام در انتخابات و حداکثر ۱۶ خرداد ماه عنوان و خاطرنشان کرد: براین اساس، مقام های مشمول باید ظرف یک هفته و در بازه زمانی ۱۰ الی ۱۶ خرداد ماه جاری از سمت های مقرر در قانون استعفا دهند.