فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهور اسلامی ایران را نداشته و نخواهند داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش : مذاکره نمی کنیم ، قدرت حمله به ارتش ما را هم ندارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در رابطه با تهدید کشورهای مختلف علیه ایران اظهار داشت: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهوری اسلامی ایران نداشته و نخواهند داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش: معامله ننگین قرن ‌محکوم به شکست است‌

وی‌گفت: ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی و سایر کشورهای دیگر امروز تجدید پیمان کردند، ملت مسلمان ایران باز دیگر به فرمایشات رهبرکبیر انقلاب پاسخ مثبت دادند و به میدان آمدند تا بگویند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

امیر صباحی فرد ادامه داد: آن کسانی که وعده داده بودند انقلاب اسلامی ایران نابود خواهد شد بیایند و این جمعیت میلیونی را ببینند تا متوجه شوند مردم ایران به پای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی تاکید کرد: به افراد و کشورهایی که با انقلاب اسلامی دشمنی دارند می‌گویم که این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) وصل خواهد شد و ما پای این انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و مذاکره و معامله ای در رابطه با مسائل ناموسی انقلاب همچون مسائل دفاعی و نظامی نخواهیم داشت.

وی افزود: اینکه قدس پایتخت ابدی فلسطین است جزو شعارهای ابدی ما خواهد بود.