عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اقتدار موشکی ایران استخوان در گلو و خار در چشم آمریکا شده و این اقتدار محور وحدت ملت است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی در شیراز با بیان اینکه امام نقطه وحدت است، اظهار داشت: عشق و علاقه به امام خمینی مربوط به نگاه و یا جناح خاص نیست.

وی با بیان اینکه بزرگداشت امام راحل به نوعی بیعت دوباره با مسیر و راه امام است، گفت: مقاومت، ولایتمداری، استکبارستیزی و حمایت از مظلوم خط امام است که همیشه نیز ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح معامله قرن از سوی آمریکا بیان کرد: معامله قرن با مقاومت راه به جایی نمی‌برد اگر مقاومت را در اولویت قرار دهیم و مسئولان نیز در موضع‌گیری خود چشم به موضع رهبری داشته باشند.

خاتمی با بیان اینکه هم مقاومت و هم تسلیم هر دو هزینه دارد، گفت: تجربه تاریخی و تجربه کشور‌های اطراف نشان داده است که هزینه تسلیم شدن بیشتر از هزینه مقاومت کردن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: استکبار ستیزی راه انبیاست و هیچ پیغمبری رسالت خود را بدون استکبار ستیزی آغاز نکرده است.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه آنچه امروز به عنوان مذاکره مطرح می‌شود روی دیگر تسلیم است، بیان کرد: آمریکا به دنبال مذاکره در مسائل پیش پا افتاده نیست مذاکره‌ای که آمریکا مطرح می‌کند، ناموس نظام است.

وی تاکید کرد: فناوری هسته‌ای بومی شده و به آن ادامه خواهیم داد و اقتدار موشکی ایران استخوان در گلو و خار در چشم آمریکاست و این اقتدار محور وحدت مثال زدنی ملت ایران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یکصدا از ایران اسلامی بر می‌خیزد و آن هم این است که مذاکره بر اقتدار موشکی هرگز ممکن نیست و هیچ آدم غیرتمندی بر ناموس مذاکره نمی‌کند.

‌خاتمی با اشاره به اینکه آمریکا هرگز نمی‌تواند به ایران حمله کند، گفت: این را بدنه جامعه نیز می‌داند چراکه امروز مردم ایران مسائل را به خوبی تحلیل می‌کنند و در کنار این‌ها نیرو‌های مسلح نیز در آمادگی صددرصد هستند.

وی با بیان اینکه ترامپ خوی استکباری دارد، اما آرزوی دستیابی به ایران را به گور می‌برد، افزود: در شرایط کنونی آمریکا با تمام توان وارد شده و مقابله ما با آمریکا مقابله تمام شرک در مقابل ایمان است.