سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، معتقد است: همراهی قوای سه‌گانه و تمام ارکان نظامی و غیرنظامی لازمه تقویت وحدت داخلی و انسجام برای رفع مشکلات معیشتی مردم است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت با یادآوری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر وحدت گروههای سیاسی و پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و جناحی در کشور، گفت: در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی چون رژیم صهیونیستی، عربستان و آمریکا با هم علیه ایران متحد شدند، وحدت و انسجام درونی با هدف رفع مشکلات مردم، موانع اقتصادی و بهبود زندگی مردم ضروری است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس، دولت، قوه قضاییه و تمام ارکان نظامی و غیر نظامی کشور باید در جهت رضایتمندی و معیشت مردم منسجم شوند و در این مسیر تلاش کنند.

نقوی حسینی افزود: در حال حاضر نشست‌های خوبی در سطح شورای هماهنگی قوای سه‌گانه، شورای اقتصادی، روسای مجلس و دولت و مجلس و قوه قضاییه برگزار شده بنابراین امروز دیگر روز انتقام جناحی و گروهی نیست، امروز زمان تقویت وحدت و انسجام و توجه به منویات مقام معظم رهبری و اجرای فرمایشات ایشان است.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وحدت و انسجام درونی موجب می‌شود تا مردم را زنده و شاداب نگهداریم زیرا مردم پشتبان نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند، یکی از خصومت‌های غربی‌ها همین حضور یکپارچه ملت ایران در صحنه است، از همین رو حضور باشکوه مردم با این همه تهدید و تحریم در راهپیمایی روز قدس غربی‌ها را عصبانی کرد.