نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عوامل انهدام پهپاد جاسوسی آمریکا، گفت: رئیس جمهور باید مدال شجاعت به این عزیزان اعطا کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از تلاش نیروهای نظامی در انهدام پهپاد فوق پیشرفته متجاوز آمریکا، گفت: این دفاع در حالی با استفاده از سامانه موشکی سوم خرداد انجام شد که ایران سامانه‌های توانمندتری همچون 15 خرداد را هم در اختیار دارد.

وی افزود: از رئیس جمهور تقاضا دارم در خصوص این دفاع جانانه مدال شجاعتی را در گرماگرم این موضوع به این عزیزان اعطا کند، چرا که این دفاع نشان دهنده عظمت کشور ایران اسلامی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس همچنین با اشاره به عدم تشکیل شورای عالی ادارات، اظهار داشت: ماه‌های متمادی است که شورای عالی اداری تشکیل نشده است، در حالی که دولت می‌توانست این اختیار را به استان‌ها تفویض کند.

پژمان‌فر گفت: موضوعات مختلفی در استان‌ها در انتظار تعیین تکلیف هستند مانند واگذاری خدمات تلفن ثابت و سیار و بسیاری از نکات دیگر در حالی که این شورا می‌توانست این کار را انجام دهد