عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است گافی که منافقین در انتشار فایل صوتی خود مبنی بر همدستی با سعودی‌ها در قضیه انفجارهای خلیج فارس و دریای عمان دادند، دست‌های پشت پرده را رو کرد.

گاف منافقین شانس آمریکایی‌ها برای اتهام‌زنی به ایران در شورای امنیت را از بین برد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نصرالله پژمانفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به فایل صوتی افشا شده گروهک منافقین که نشان می داد با همدستی سعودی ها اقدام به انفجارهای اخیر در خلیج فارس و دریای عمان کرده اند، گفت: دستگاه های امنیتی کشور باید نسبت به این قضایا و دخالت منافقین در اقدامات خرابکارانه هوشیار باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: هنوز افرادی در داخل و خارج از کشور در حال شیطنت هستند که دستگاه های امنیتی باید برخورد مقتضی را با آنها داشته باشند.

منافقین در دوران دفاع مقدس به بعثی‌ها گرا می‌دادند و امروز با سعودی‌ها هم‌کاسه شده‌اند تا سیاست خصمانه آنها در ایران را پیاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جریان منافقین و گروهک آنها 40 سال است که از هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران فروگذار نکرده اند، اظهار داشت: آنها بالاترین ضربه ها را به ایران زده و چند هزار ترور به همراه اقدامات خرابکارانه بسیاری در کشورمان صورت داده اند.

پژمان فر یادآور شد: منافقین در دوران دفاع مقدس به صدام و نیروی نظامی بعثی ها گرا می دادند تا راحت تر به ایران حمله کنند و امروز با سعودی ها هم کاسه شده اند تا سیاست خصمانه آنها را در ایران به اجرا درآورند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: منافقین با گاف هایی که می دهند قطعا نمی توانند جمهوری اسلامی را در شورای امنیت در موضوع انفجارهای خلیج فارس و دریای عمان مقصر جلوه دهند بلکه با افشای فایل صوتی نشان داده شد که کدام کشورها و چه دست هایی پشت پرده این خرابکاری ها است.

به گزارش خانه ملت، بر اساس فایل صوتی منتشر شده، گروهک تروریستی منافقین و عربستان سعودی در موضوع انفجار نفتکش‌ها در الفجیره با یکدیگر همکاری داشته‌اند./

پایان پیام