بین زمین و آسمان نگه‌داشته‌اند و یا به قول عامیانه در آب‌نمک خوابانده‌اند که اگر یک روزی لازم شد ایشان را وارد عرصه کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس:

*(درباره‌ علت حمایت اکثریت رای دهندگان در انتخابات سوم تیر ماه سال ۸۴ از احمدی نژاد) دو عامل موثر بود.

*اولین عامل به شخصیت و نفوذ کلام او برمی‌گشت و دومی به مشکلی که بخشی از نظام با آقای هاشمی داشت و همچنین به هوش و ذکاوت آقای احمدی نژاد برمی‌گشت که به این پی برده بود که خود نظام مایل است آقای هاشمی به حاشیه رانده شود. بقیه‌ی کاندیداها این مطلب را درک نکرده بودند. او این جور نشان داد که من آن کسی هستم که می‌توانم این کار را بکنم. لذا بخشی از نظام پشت سر ایشان قرار گرفت و این از عوامل موفقیت ایشان بود.

*(درباره‌ی چگونگی جلوگیری از به قدرت رسیدن کسی با آن ویژگی‌ها و شعارهای احمدی نژاد که به اعتقاد بسیاری با عملکرد او تفاوت داشته است) خب این به رشد اجتماعی و سیاسی مردم برمی‌گردد. الان جامعه از این نظر در وضع خوبی است. امروز مردم مثل ۲۰ ، ۳۰ سال پیش نیستند و به راحتی حرف هر کسی را قبول نمی‌کنند ولی در عین حال نیاز به آگاهی بخشی هم وجود دارد. باید به مردم آگاهی داد. البته کسی با ویژگی‌های آقای احمدی‌نژاد نداریم.

*(درباره‌ی این احساس که بخشی از دستگاه‌های نظارتی با احمدی نژاد در بررسی عملکرد او و حتی پرونده‌های قضایی او دچار رودربایستی است) فکر می‌کنم از آن جسارت و صراحت آقای احمدی نژاد مقداری هراس دارند. یک علت دیگر هم می‌تواند این باشد که احساس می‌کنند شاید یک روزی به ایشان برای حذف رقیب نیاز داشته باشند و بخواهند از ایشان استفاده کنند. لذا نمی‌خواهند که به‌اصطلاح کاملا تخریب شود. برای همین او را بین زمین و آسمان نگه‌داشته‌اند و یا به قول عامیانه در آب‌نمک خوابانده‌اند که اگر یک روزی لازم شد ایشان را وارد عرصه کنند./ انصاف نیوز