​فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: امروز دشمنان ما آگاه شدند که هر اقدام آنها با پاسخ متناسب از سوی نیروهای مسلح مواجه خواهد شد و این مسئله را بارها آزموده‌اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، امیر علیرضا صباحی‌فرد در در جریان بازدید از گروه پدافند ‌هوایی شهید مجید عسگری هاشم آباد منطقه پدافند هوایی اصفهان ضمن حضور در ایستگاه رادار و گردان زمین به هوای این گروه پدافندی در جریان میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این گروه قرار گرفت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به وجود اماکن حساس و حیاتی در حوزه مسئولیت منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: افتخار پدافند هوایی این است که وظیفه مهم حراست از پر اهمیت ترین دستاوردهای نظام را برعهده دارد و امروز کارکنان پدافند با تمام توان این مسئولیت را پیگیری می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز دشمنان ما آگاه شدند که هر اقدام آنها با پاسخ متناسب از سوی نیروهای مسلح مواجه خواهد شد و این مسئله را بارها آزموده‌اند.

امیر صباحی‌فرد تاکید کرد: پدافند هوایی خط مقدم دفاع است و آمادگی و هوشیاری نیروهای پدافندی در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور اهداف پلید دشمنان را ناکام گذاشته است.

وی افزود امروز هماهنگی مناسبی میان ارکان پدافند هوایی در کشور وجود دارد و این هماهنگی باعث شده است تا مجموعه دفاع هوایی منسجم و مناسبی در کشور وجود داشته باشد و نیروهای پدافندی از ظرفیت‌های موجود برای پوشش مناسب و یکپارچه در دفاع استفاده می‌کنند.