نماینده مردم فلاورجان در مجلس از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساقط کردن پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش متخلف انگلیسی در آبهای نیلگون خلیج فارس تشکر کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدناصر موسوی لارگانی در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس با اشاره به ناهنجاری‌های اقتصادی و اجتماعی موجود و راهکارهایی که از سوی مسوولان برای عبور از ناهنجاری‌ها مطرح می‌شو،د گفت: کاسه صبر مردم از این همه شعار و وعده‌های توخالی لبریز شده است.

وی با بیان این‌که «در سالگرد امضای برجام به آفت‌های استمرار فرهنگ مذاکره با غربی‌ها اشاره می‌کنم»، اظهار کرد: مهمترین ضعف دولت و مجلس، فشارپذیری است. تا فشارپذیری وجود داشته باشد، فشار تشدید می‌شود. اینکه به دنیا القاء شود که ایران پس از برجام دچار فاجعه می‌شود، با اصول میهن‌پرستی مغایر است.

وی خطاب به دولتمردان گفت: شما ۶ سال فرصت نداشتید که بدعهدی آمریکا را اثبات کنید؟ به یاد دارید که حل مشکلات را به امضای برجام منوط می‌کردید. برای یک بار از خر شیطان پیاده شده و از ملت و رهبری عذرخواهی کنید. به کف جامعه بیایید تا ببینید مردم در عسر و حرج زندگی می‌کنند. کلیت جامعه با همسایگان ویلاهای چند هزار متری تفاوت آشکار دارد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس، ۳۸ اصل قانون اساسی را مربوط به اختیارات رییس‌جمهور دانست و افزود: این تعداد اصول، بیشترین اصول در میان قوای سه‌گانه است. چرا پس از ۴۰ سال حضور در حوزه‌های ارشد مدیریتی نظام می‌گویید اختیارات رییس‌جمهور کافی نیست؟ شرایط معیشتی فعلی کشور نتیجه مجلس و دولت است. برخی مدیران چرب و شیرین دنیا زیر زبان‌شان مزه کرده و به مسائل مالی آلوده شدند. مسئولان باید زندگی خود را از وضعیت اشرافی خارج کنند و نباید بین مسئولان نظام اسلامی و مردم فاصه وجود داشته باشد. مردم حق دارند بر عملکرد نظام نظارت کرده و به مسئولان خرده بگیرند که چرا برخی از اهداف انقلاب فاصله گرفته‌اند.