ساقط کردن پهپاد آمریکایی نشان دهنده شکستن ابهت ابرقدرت‌ها است

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ایرنا – معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت : ساقط کردن پیشرفته ترین پهپادهای آمریکایی توسط ایران و نیروهای یمن نشان دهنده شکستن ابهت ابرقدت‌های جهان توسط تفکر بسیجی است.

به گزارش ایرنا، سرتیپ پاسدار مهدی ربانی روز جمعه در نخستین یادواره بین المللی ۱۰ هزار شهید گمنام ایران و شهدای جبهه مقاومت در منطقه خوشواش شهرستان آمل افزود: شکل گیری نیروهای مردمی در یمن ، سوریه ، عراق نشات گرفته از تفکر بسیج است و نیروهای مردمی و مسلح در این کشورها توان نظامی ابرقدرت ها را به سخره گرفته اند که نشان دهنده پیروزی تفکر بسیج بر هر قدرتی است.

وی ادامه داد: هر نوع استراتژی بیگانه در منطقه به دلیل شکل گیری تفکر بسیجی و مردمی و با مسلح شدن نیروهای مردمی با شکست مواجه است.

سرتیپ پاسدار ربانی با اظهار این که برتری تفکر بسیج امروز در حشد الشعبی ، انصار الله و حزب الله به خوبی برای دشمنان روشن است و آنها را از کوچک ترین خطایی باز می دارد، گفت: امروز جمهوری اسلامی به بزرگ ترین هدف خود در صدور انقلاب رسیده و آن هم نشان داد چهره اسلام وهابی تفرقه بر انگیز است.

وی افزود: صدور انقلاب امروز به والاترین هدف خود رسیده و چهره وهابی– صهیونیستی را که قرن هاست در لباس اسلام به دنبال تفرقه است ، برای همه نمایان کرده است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی رژیم های غاصب و جعلی منطقه جای خود را به نیروهای متعهد به اسلام و مردم داده است ، گفت : صدور انقلاب به بهترین شکل خود را در ارتش مردمی و مسلح در کشورهای عربی نشان داده است.

وی افزود: امروز نگاه به مردم ایران در اقصی نقاط دنیا بر خلاف مردم کشورهای عربی با عزت و شرف است. متاسفانه تصور کشورهای غربی به حاکمان برخی از کشورهای عربی نگاه مطیعانه است در حالی که هیچگاه جرات چنین تصوری نسبت به مردم ایران را ندارند.

ربانی با اظهار این که در آینده نه چندان دور تغییرات سیاسی در عربستان از درون و با آگاهی مردم آن خواهد بود، گفت: مردم عربستان امروز بهتر از هر کسی به چهره منفور حاکمانشان آگاه هستند و از خیانت آنان نسبت به اسلام و مسلمانان با خبر شدند .

وی حمایت آشکار عربستان از رژیم غاصب صهیونستی را بخشی از آشکار شدن چهره حاکمان آن دانست و افزود: عربستانی که روزی سردمدار مبارزه با اسرائیل بوده ، به دلیل عدم مشروعیت و محبوبیت داخلی دست به دامن این رژیم غاصب شده است.