نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دو و نیم سالی که از زمان لازم الاجرا شدن قانون اعلام ثبت حقوق و دستمزد مدیران و شاغلان دستگاه اجرایی می‌گذرد این موضوع به هیچ‌وجه شفاف نیست.

لاریجانی به حاجی دلیگانی: حقوق ها برای شفافیت در سایت بارگزاری شده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه 11 شهریور) گفت: دو و نیم سال از زمان لازم‌الاجرا شدن قانون ثبت و اعلام حقوق مدیران و شاغلان دستگاه‌های اجرایی می‌گذرد، اما موضوع برای مردم به هیچ‌وجه شفاف نیست.

وی افزود: حق مردم تضییع شده و مردم نمی‌دانند افرادی که انتخاب کرده‌اند چه میزان حقوق می‌گیرند.

وی تصریح کرد: با دستور آقای لاریجانی رئیس مجلس به آقای رحیمی از اعضای هیأت رئیسه در این باره موضوع مورد بررسی قرار گرفت و آقای رحیمی اعلام کردند که دسترسی مردمی به سایت اعلام حقوق و دستمزد مدیران وجود ندارد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به حاجی دلیگانی گفت: قوه مجریه و مقننه اطلاعات حقوق، دستمزد و مزایای مدیران و شاغلان خود را در سامانه و سایتی که در این باره وجود دارد اعلام کرده است و باید پیگیری کنیم تا مابقی دستگاه‌ها هم اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری کنند، ضمن اینکه سایتی را هم دولت در این باره برای ثبت اطلاعات لازم درنظر گرفته است.

انتهای پیام/