جانشین یگان‌های ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه « مذاکره با دشمن، همان تسلیم شدن است» گفت: امروز مذاکره با دشمن به معنای عقب‌نشینی از مقاومت و پایمال شدن خون شهداست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار حبیب‌الله جان‌نثار، در دومین یادواره سرداران و یک‌هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا و گرامی‌داشت یاد و خاطره ۱۰ شهید چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه یادواره‌ شهدای نیروی انتظامی در سراسر کشور و در همه استان‌ها در حال برگزاری است، اظهار کرد: جلسه یادواره شهدا جلسه یاد کردن از ایثارگری شهدا و به‌ منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره کسانی است که تا آخرین قطره خون‌شان پای آرمان‌های نظام و دین ایستادگی کردند.

وی گفت: جان هر انسان ارزشمندترین سرمایه برای فرد است که شهدا این سرمایه را در راه دین و انقلاب نثار کردند.

‌جانشین یگان‌های ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، بیان کرد: دشمن در اتاق فکر خود گفته بود که اگر انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله شود دیگر نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم؛ به طوری که در سال گذشته تابستان داغی را برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کردند. اما ایستادگی و فداکاری مردم ایران و صبر و پایداری خانواده‌های شهدا اثربخش بود و انقلاب اسلامی ایران ۴۰ ساله شد و نقشه‌های دشمن بی‌نتیجه ماند.

وی به دوران قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در آن زمان شش و نیم میلیون بشکه نفت در ایران استخراج می‌شد که ۴۰ درصد این مقدار را آمریکا، ۴۰ درصد را انگلیس و ۱۴ درصد را کشورهای اروپایی به رایگان از کشور خارج می‌کردند و درصد باقی مانده را شاه و اطرافیان‌شان می‌خوردند. لذا دشمنان غربی بعد از انقلاب باید با ما دشمن می‌شدند و ترور، جنگ‌های اقتصادی، حمله‌های نظامی و ... را علیه ما اعمال می‌کردند.

سردار جان‌نثار با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در منطقه ایجاد شده و تا کشورهای پاکستان، عراق، لبنان، یمن، سوریه، ایران و ... گسترش پیدا کرده است، افزود: مردم باید بدانند اسلام در مقابل غارتگری غربی‌ها ایستاده است. دشمنان تنها به‌دنبال انرژی هسته‌ای، موشک و قدرت منطقه‌ای ایران نیستند، بلکه به‌ دنبال گرفتن دین ملت ایران هستند.

جانشین یگان‌های ویژه نیروی انتظامی افزود که باورهای دینی با روضه، گریه بر امام حسین(ع) و تمسک جستن به قرآن و اهل بیت (ع) در ذهن‌ها تقویت می‌شود و مادران شهدا و فرزندان شهید تنها با این باورها رشد می‌یابند.

وی در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه «مذاکره با دشمن همان تسلیم شدن است» افزود: لازم است مسئولان عالی‌رتبه کشور به فرمان مقام معظم رهبری گوش کنند. امروز مذاکره با دشمن به معنای عقب‌نشینی از مقاومت و پایمال‌شدن خون ۳۰۰ هزار شهید است.

سردار جان‌نثار ادامه داد: شهدا برای پرچم مقدس جان داده‌ و پرچم را به رسم امانت به ما سپرده‌اند تا از آن محافظت کنیم و آن را سالم به دست صاحبش برسانیم.