عضو فراکسیون نمایندگان ولایی معتقد است که عربستان برای حفظ و پایداری خود باید به سمت ایران بچرخد؛ چرا که در غیر این صورت رو به افول می رود و نابودی در انتظارش خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خانه ملت، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، با توجه به سخنرانی روزهای آتی رئیس جمهور در سازمان ملل این احتمال وجود دارد که مذاکره با ترامپ ولو به دیدار رو در رو، در راهروهای این مرکز منجر شود، اشاره و اظهار داشت: ترامپ برای مذاکره با ایران دست و پا می زند و حتی به دنبال گرفتن یک عکس یادگاری با مقامات جمهوری اسلامی است تا با آن یک مانور تبلیغاتی داشته باشد.

مذاکره مجدد با آمریکا هیچ منفعتی برای ملت ایران ندارد

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها و اروپا در این 40 سال اخیر دشمن تمام عیار جمهوری اسلامی بودند و به هر شکلی دشمنی این کشورها برای ملت ما ثابت شده است که اخیرا هم در مسئله برجام همگان به بدعهدی و نقض عهد آنها پی برده اند؛ بنابراین مذاکره مجدد با این کشور که معاهده بین المللی پابند نبوده است، هیچ‌گونه منفعتی برای ملت ما نخواهد داشت.

رئیس جمهور یک موضع انقلابی در قبال مذاکره با آمریکا داشتند

نماینده مردم نجف آباد به موضع اخیر رئیس جمهور در قبال مذاکره با آمریکا اشاره و تصریح کرد: اخیرا رئیس جمهور یک موضع انقلابی داشتند و آن هم این بود که صراحتا و با صدای رسا اعلام کرده اند که هیچ مذاکره‌ای با ترامپ صورت نمی پذیرد، اگر چه این شخص حتی به عکس گرفتن با ما هم راضی می شود.

مذاکره با آمریکا سم مهلک است

این نماینده مردم به سخنان رهبری که فرموده اند؛ مذاکره با آمریکا " سم مهلک" است، اشاره و تاکید کرد: همان‌گونه که رهبری انقلاب بارها فرموده‌اند؛ مذاکره با آمریکا سم مهلک است و دز این سم هم فرقی نمی‌کند؛ چرا که به هر اندازه‌ای از آن برای ما مضر است، بنابراین رئیس جمهور باید مراقب باشد، که در دام مذاکره رو در رو با ترامپ  قرار نگیرد.

کلاه گشاد آمریکا بر سر عربستان!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در بخش دیگری از مصاحبه خود به حمله پهبادی یمنی‌ها به مراکز نفتی شرکت آرامکو عربستان اشاره و اظهار کرد: یمنی‌ها نشان داده‌ا‌‌ند که همه سلاح‌هایی که آمریکا به عربستان فروخته بود و با وجود آن همه راهدارهایی که درکشورهای منطقه مستقر کرده است، حتی توان دفع همزمان چند پهباد را ندارند و همین مسئله گویای این است که آمریکا کلاه گشادی بر سر عربستان گذاشته است.

عربستان به طرز عجیبی فریب آمریکا را خورده است

وی در ادامه افزود: عربستان به طرز عجیبی فریب آمریکا را خورده است و بهترین راهکار برای عدم سقوط و مثله شدن این کشور، همراه شدن با جمهوری اسلامی ایران است و همان‌گونه که امارات به این نکته مهم پی برده است که باید به سمت ایران چرخش کند؛ قطعا عربستان هم برای پایداری خود باید در مسیر جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.