رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: اروپا بدون اجازه آمریکا آب هم نمی خورد و اعتماد به آنها اشتباه است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهدی چمران شامگاه گذشته (جمعه) در همایش رزمندگان خمینی در حسینیه اعظم بادرود اظهار کرد: اروپا هم مثل آمریکا غیر قابل اعتماد است و نمی توان به آنها هم اعتماد کرد، چون اروپا بدون اجازه آمریکا آب هم نمی خورد.

وی افزود: امروز مسئله اصلی ما اقتصادی است و احیای تولید ملی امری مهم و اجتناب ناپذیر است و باید فکری به حال احیای تولید ملی کنیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: امروز اسرائیل و آمریکا دشمنان این نظام و انقلاب هستند و نباید خودمان با دو دستگی و اختلافات آب به آسیاب دشمن بریزیم.

وی تصریح کرد: نشانه‌های همین دو دستگی این است که می‌گویند، هیچ کشور اروپایی از ما نفت می خرد و باید نفتمان را به دیگران بفروشیم که پول آن را در صندوقی ریخته و از آن پول به ما غذا و دارو بدهند.

چمران خاطر نشان کرد: قدرت دفاعی ایران این روزها به گونه ای است که پهپاد گران قیمت آمریکایی را سرنگون کرده و این پیغامی بود برای آمریکا که ما ترسی از آنها نداریم.

وی گفت: آمریکایی‌ها آنقدر ذلیل شدند که پیغام به ایران دادند که آبرویمان در حال رفتن است، بگذارید نقطه ای در ایران را بزنیم و ما گفتیم اگر نقطه ای را بزنید ما ۱۰ نقطه ار خاک شما را می زنیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران افزود: اگر اتحادمان را حفظ کنیم و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، قطعا به پیروزی می رسیم و سربلند خواهیم شد.