عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است پافشاری روحانی بر سیاست‌های نظام در جریان نطق خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل بسیار با ارزش بود و قدرت جمهوری اسلامی را نشان داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به موضع گیری قدرتمندانه رئیس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل گفت: پافشاری روحانی بر سیاست‌های نظام در جریان نطق خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل بسیار با ارزش بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اکنون انتظار داریم اظهارات رئیس جمهور در جریان سفر به نیویورک در اداره کشور نیز عینیت بیشتری پیدا کند چرا که تا کنون نیز به اندازه کافی معطل غرب شده و خسارت دیده ایم پس هرکجا جلوی ضرر را بگیریم منفعت است.

طرف خارجی با شنیدن صدای واحد از ایران، رفتار خود را تغییر خواهد داد

وی ادامه داد: اظهارات رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به نیویورک و در قالب نطق سالیانه، دیدارها و مصاحبه‌های تلویزیونی، موضوع قدرت جمهوری اسلامی را به خوبی نشان داد.

علیرضابیگی در باب اهمیت اعلام قدرتمندانه مواضع جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، بیان داشت: زمانی که طرف خارجی می بیند صدای واحدی از طرف ایرانی شنیده می شود و در داخل کشور انسجام خوبی درباره مواضع وجود دارد، در تصمیمات آتی آنهایی که بدخواه نظام هستند، نسبت به ما بسیار مؤثر خواهد بود و در اجرای توطئه‌های سابق آنها خلل ایجاد می شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه دولتمردان ما نیز باید بدانند که قدرت جریان مقاومت توانسته آنها را سر پا نگاه دارد، خاطرنشان کرد: ثبات نسبی در وضعیت کنونی کشور ثمره مقاومت مردم ایران و پافشاری آنها در سیاست‌ خارجی بوده که توانسته است برای ما این موفقیت را ایجاد کند؛ پس تنها ادامه این روند نیز می تواند مشکلات کشور را بیش از پیش کاهش دهد./

پایان پیام