کد مطلب: 26757

اخبار سلبریتی ها | محمدرضا گلزار|محمدرضا گلزار عکس| محمدرضا گلزار بیوگرافی

دابسمش عاشقانه رضا گلزار و آیسان خانم برای اولین بار | عکس جهیزیه میلیاردی آیسان خانوم تو دبی

به تازگی عکسی در فضای مجازی درحال چرخیدن است که خبر از پدر شدن رضا گلزار بازیگر معروف و توانای کشورمان میدهد. عکسی از آیسان آقاخانی به همراه مادرش در آخرین کنسرت محمدرضا گلزار قبل از ازدواجش در فضای مجازی منتشر شد.

دابسمش عاشقانه رضا گلزار و آیسان خانم برای اولین بار | عکس جهیزیه میلیاردی آیسان خانوم تو دبی

رضا گلزار  بازیگر سینما، نوازنده گیتار است و در زمینه خوانندگی و مدل آگهی های تبلیغاتی فعالیت دارد. رضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد رضا گلزار از خوانندگی تا بازیگری با عکس خانوادگی و ناگفته های رضا گلزار از زندگیش را می خوانید درادامه عکس عروسی  رضا گلزار را مشاهده میکنید.

رضا گلزار

 

 

 

 

همه چیز درباره مادر زن و پدر زن رضا گلزار

پدر و مادر آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار اهل زنجان هستند. پدر همسر محمدرضا گلزار کارمند شرکت بیمه است و سال ها در زنجان زندگی کرده و پس از مدتی به تهران کوچ کردند. تصویری از پدر زن محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است. مطلبی درباره آیسان همسر محمدرضا گلزار کیست آیسان همسر گلزار نیز گفته می شود متولد زنجان است اما ساکن تهران است در ادامه ماجرای آشنایی و ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان همسرش که ۲۰ سال از او کوچکتر است را میخوانید.

رضا گلزار

 

*درباره پدر و مادر آیسان همسر محمدرضا گلزار کیست بعد از انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی بسیاری از هواداران این بازیگر کنجکاو شدند تا بدانند پدر و مادر آیسان کیست که محمدرضا گلزار با دختر آنها ازدواج کرده است

رضا گلزار

*پدر آیسان یعنی پدر زن محمدرضا گلزار کارمند شرکت بیمه است و برخلاف اینکه گفته می‌شود او از تاجران ثروتمند ایران است وی یک کارمند ساده در شرکت بیمه می باشد که سالها در زنجان زندگی کرده و به تهران مهاجرت نموده اند

پدر زن رضا گلزار کیست و چیکاره است؟

آیسان همسر محمدرضا گلزاراست که در حال حاضر ۲۶ سال دارد و از نوجوانی وارد فضای مجازی در اینستاگرام شده است. او یکی از چهره های اینستاگرامی است که از نوجوانی به عنوان مدل کار میکند.

رضا گلزار

خبر ازدواج محمدرضا گلزار مثل بمب در فضای مجازی غوغا به پا کرد محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد. ماجرا از آنجایی شروع شد که گلزار عکسی با کت و شلوار از خود منتشر کرد و ساعاتی بعد فیلمی از خروج او از محضر به همراه زن جوانی منتشر شد که به گفته هواداران گلزار، آیسان نام دارد و ۲۶ سال سن دارد. آیسان همسر گلزار نیز گفته می شود متولد زنجان است اما ساکن تهران است

رضا گلزار

محمدرضا گلزار آذربایجانی و متولد تهران است همسرش آیسان آقاخانی متولد زنجان است و سالهای سال است که در تهران زندگی می کند. پدر همسر محمدرضا گلزار کارمند شرکت بیمه است.

ماجرای آشنایی رضا گلزار و همسرش آیسان

گفتنی است، تصویری از دختر جوان در فضای مجازی دست به دست می چرخد که گفته شده همسر جوان محمدرضا گلزار است. این عروس خوشبخت کیست؟!

رضا گلزار

چند روزی است اخباری مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی وایرال شد و و بعد از آن ویدیو و تصاویری از این زوج که از محضر خارج می شدند دست به دست چرخید. فن پیج های محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست هایی در صفحات خود ازدواج هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. همچنین محمدرضا گلزار با انتشار یک استوری با کت شلوار و لباس مجلسی مهر تایید بر این خبر زد.

عاشقانه های جدید رضا گلزار و عشقش

رضا گلزار

مهمانی مجردی رضا گلزار با رفقا شایعه طلاق را تایید کرد؟

محمدرضا گلزار که گفته می شود با زن جوانی از دهه 70 ازدواج کرده است، این شادی را در کنار دوستانش جشن گرفت.

 محمدرضا گلزار با انتشار عکسی اولین مهمانی مجردی پر سر و صدایش را پس از ازدواج به رخ کشید.

رضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر و مجری چند آگهی تبلیغاتی صدا و سیما در سال های اخیر که اخیراً بازی اش با انتقادات عمومی در میان طرفدارانش مواجه شده است، خبر ازدواجش را در قالب یک فیلم علنی کرده است.

عکسی از دختری در فضای مجازی دست به دست شده است که کاربران می گویند همسر محمدرضا گلزار است و او رگفته می شود در خرداد ماه ۱۳۷۶ در شهر زنجان به دنیا آمد. این اطلاعات به حدس و گمان کاربران و صفحات اینستاگرام محدود می شود.ا آیسان آقاخانی معرفی کرده است.

رضا گلزار

رضا گلزار پدر شد ؟

به تازگی عکسی در فضای مجازی درحال چرخیدن است که خبر از پدر شدن رضا گلزار بازیگر معروف و توانای کشورمان میدهد. با پیگیری های خبرنگار سایت دیجی سرگرمی مشخص شد ایت خبر کذب می باشد و این عکس نوزاد متعلق به برادر آقای گلزار  است.

رضا گلزار

عکسی از آیسان آقاخانی به همراه مادرش در آخرین کنسرت محمدرضا گلزار قبل از ازدواجش در فضای مجازی منتشر شد. محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد. محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

 

عکس منزل رضا گلزار و آیسان خانم در دبی

 

رضا گلزار

عکس جدید آیسان آقاخانی همسر رضا گلزار 

 

 

 

 

 

 

 

رضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران؛ بازیگر، خواننده و آهنگساز است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می‌باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

رضا گلزار

کودکی محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، پدرش پرویز گلزار از مهندسین سرشناس تبریزی است، مادرش خانه‌دار و اهل تهران بوده و دارای دو برادر به نام های علیرضا و بردیا و یک خواهر به نام آتوسا است.

هیچ یک از خواهر و برادرهای محمدرضا گلزار تجربه بازیگری نداشته و علیرضا مهندس رشته عمران، بردیا مترجم زبان انگلیسی و آتوسا مترجم زبان آلمانی می باشد.

 

رضا گلزار

 آیسان آقاخانی دختر جوان زنجانی که متولد سال ۱۳۷۶ است، تصاویرش بسیار در فضای مجازی در حال پخش است و ادعا شده که این دختر همسر محمدرضا گلزار است. این دختر اهل زنجان بوده و پیج‌های مختلف اینستاگرامی او را با عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی کرده‌اند. پس از اینکه اخبار ازدواج این هنرمند سینما منتشر شد، حالا عکس‌های همسر او فاش شده است. آیسان آقاخانی اسم همسر محمدرضا گلزار می‌باشد و دختر یک تاجر است و اختلاف سنی زیاید با محمدرضا گلزار دارد.

زندگی شخصی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بازیگر، مجری، خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. او در برنامه برنده باش نام کامل فامیلی خود را گلزار آذری ذکر کرد و عنوان نمود که با افتخار تُرک می باشد.

رضا گلزار

محمد رضا گلزار زمان دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل نمود و در سال سوم دبیرستان در کنکور شرکت نمود و در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و در رشته مهندسی مکانیک واحد تهران جنوب قبول شد.

 

او سال آخر تغییر رشته داد و به رشته تجربی رفت تا دندانپزشک شود اما قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

علی رغم خبرهایی که در فضای مجازی درباره ازدواج محمدرضا گلزار به گوش می رسد خبر موثقی از ازدواج این بازیگر منتشر نشده و عکس هایی که به عنوان همسر محمدرضا گلزار پخش شده، فیک و غیر واقعی هستند.

ورزش حرفه ای محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار به ورزش علاقه زیادی دارد، او ورزش والیبال را حرفه ای دنبال نمود و به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. او در لیگ برتر والیبال 1387 به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.

همچنین به طور حرفه ای ورزش اسکی را دنبال کرده و کارت مربیگری اسکی آلپاین را دارد.

رضا گلزار

محمدرضا گلزار در عرصه مدلینگ

محمدرضا گلزار با 179 سانتی‌متر قد، در عرصه مدلینگ هم حضور دارد و تاکنون با برندهای مختلفی همکاری داشته و تصاویرش بعنوان مدل بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفته است.

برخی از پیج اینستاگرامی عنوان کرده اند که آیسان آقاخانی در زمینه مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس می‌باشد درباره نحوه آشنای آن‌ها گفته می‌شود که محمدرضا گلزار به عنوان مدل برای شرکت پدر این دختر فعالیت کرده، که در نهایت سرآغاز آشنایی آن‌ها بوده است و این خانم از طرفداران محمدرضا گلزار نیز محسوب می‌شود. همچننی اختلاف سنی محدرضا گلزار آیسان آقاخانی حدود ۲۰ سال است.

 

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دار و تهرانی به دنیا آمده است و می‌گوید با افتخار ترک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

رضا گلزار

آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار کیست؟

محمدرضا گلزار موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد، تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه «آریان» شد.

رضا گلزار

در این گروه [آریان]مدت‌ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می‌کرد و آنجا دیده شد.

رضا گلزار

آغاز بازیگری محمدرضا گلزار

گلزار فروردین ماه ۱۳۷۹ وقتی در سن ۲۳ سالگی بود که در خزر شهر در کافی شاپی، ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای نخستین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.

در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم «نرگس و سام» دعوت کرد و به این ترتیب گلزار چند ماه بعد بعد از تست و پیش تولید اولین تجربه بازیگری خود را بدست آورد.

محمدرضا گلزار هم مثل دیگر سلبریتی ها شغل دوم و سومی دارد که از مهمترین آنها میتوان به فعالیت در عرصه مدل و پوشاک ، موسیقی و مربی گری اسکی اشاره کرد.

او همچنین در زمان دانشگاه درس معارف و دینی کنکور را تدریس می کرد.

رضا گلزار

آنچه دیگران میخوانند
  • سمیه ارسالی در

    جالب نیست..19 سال تفاوت سنی بعدشم طلاق...فقط معروف شدنه نه چیز دیگه ای.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی