بازیگر سریال "معمای شاه" گفت: در حال حاضر باید برای تکمیل روند درمان 7 آمپول تزریق کنم که هر کدام از آنها 13 میلیون تومان قیمت دارند. در حال حاضر بدن من توان پاسخ به شیمی درمانی را نداشته و مغز استخوانم دیگر قادر به خون سازی نیست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

 

 

 حسین محب اهری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما درخصوص مشکلات به وجود آمده برای وی در جریان درمان بیماری‌اش گفت: متاسفانه این روزها روند درمانم به کلی متوقف شده است زیرا برای درمان نیاز به تزریق دارویی را دارم که قیمت بسیار بالایی دارد.

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" از قصد خود برای انتشار نامه‌ای نسبت به مسئولین فرهنگی تاکید کرد: من بسیار غمگینم و می‌خواهم این تنهایی ام را در نامه‌ای منتشر کنم. در این شرایط سخت هیچکس به کمکم نیامده و انگار فراموش شده‌ام. هزینه‌های درمان سرطان شوخی بردار نیست و این مبالغ کاملاً از عهده من خارج است.

وی افزود: در حال حاضر باید برای تکمیل روند درمان 7 آمپول تزریق کنم که هر کدام از آنها 13 میلیون تومان قیمت دارند، من توان پاسخ به شیمی درمانی را نداشته و مغز استخوانم دیگر قادر به خون سازی نیست. پزشکان گفته اند که برای پیوند مغزاستخوان آمادگی ندارم و تنها راه رسیدن به این آمادگی تزریق هفت آمپول سیزده میلیون تومانی است. آمپول‌هایی که بدن را از لحاظ قوا برای ادامه درمان آماده می‌کنند.

بازیگر سریال معمای شاه با گلایه از نهادهای خیریه و سازمان‌های بیماری خاص تصریح کرد: انتظار دارم با وجود این همه سازمان‌های خیرخواهانه و نهادهای خصوصی و دولتی در مورد بیماری‌های خاص، حمایتی برای تکمیل روند درمان من انجام پذیرد. متاسفانه هیچ خبری از این نهادها هم نیست و انگار این سازمان ‌ها تنها اسم هستند.

محب اهری با اشاره به بی اعتنایی مسئولین نسبت به وضعیت جسمانی خود خاطرنشان کرد: مسئولین فرهنگی کاملاً نسبت به این اتفاقات بی‌تفاوت عمل کرده‌اند. هیچکس طی این مدت به من سر نزده و حمایتی هم از من انجام نشده است. من سالها در وزارت ارشاد کار کرده ام و علاوه بر آن سابقه زیادی در بازیگری دارم و انتظار دارم در این شرایط مسئولین فرهنگی کمی به یاد من باشند. من تمام عمر خود را در بازیگری گذاشته‌ام و حالا که نوبت به کمک مسئولین فرهنگی است تنها مانده‌ام.