سریال های تلویزیونی «لاک قرمز» و «از یادها رفته» بزودی از سوی شبکه پنج سیما تولید و آماده پخش می شود.

تولید سریال های «لاک قرمز» و «از یادها رفته» از شوی شبکه پنج سیما
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین سریال «لاک قرمز»به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی کامران مجیدی در حال نگارش اولیه برای شبکه پنج سیما است.
این سریال که در ادامه نسخه سینمایی این اثر است، نقش اصلی آن را دختر خانواده بازی می کند که بعد از هم پاشیدن خانواده خود سعی دارد تا این خانواده را دور هم جمع کند و در آخر خود یکی از کارآفرینان می شود.
قصه سریال «لاک قرمز» با سینمایی آن متفاوت است و بحث قاچاق کالا در آن پررنگ تر خواهد بود.
محتوای اصلی قصه ضررهای قاچاق کالا و تاثیر مخرب آن روی خانواده ها است و تلاش یک انسان برای امرار معاش و نجات زندگی خانواده ای را نشان می دهد.
ممکن است همان بازیگران نسخه سینمایی در سریال 30 قسمتی «لاک قرمز» هم حضور داشته باشند، اما این احتمال هم وجود دارد تا سن بازیگر نقش اصلی که همان دختر است تغییر کند و گروه تولید نتوانند بازیگر نسخه سینمایی را انتخاب کنند.
«لاک قرمز» فیلمی به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی، نویسندگی امیر عبدی و تهیه‌کننده کامران مجیدی محصول سال 1394 است.
این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و در مورد خانواده، ارتباط والدین با فرزندان و معضلات جامعه است.
پانته‌آ پناهی‌ها، پردیس احمدیه، بهنام تشکر و مسعود کرامتی بازیگران نسخه سینمایی «لاک قرمز» هستند.

** مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته»، یک ملودرام تاریخی
مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در 50 قسمت برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می شود و داستان آن به زندگی دختری جوان در سال 1319 می پردازد که بدلیل عدم شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می شود اما با کشف حقیقت سنت ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می رسد.
عوامل سریال از یادها رفته شامل کارگردان: بهرام بهرامیان، تهیه کننده: اکبرتحویلیان، نویسنده:حامد افضلی ورویا خسرو نجد، تدوین: شوکا زندباف، مدیر تصویر برداری: ایرج عاشوری، صدابردار:محمود سماک باشی، چهره پرداز:مهین نویدی، مدیر تولید: دانیال کاشانچی و مهدی تحویلیان، دستیار اول کارگردان: سعید آهنج، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، منشی صحنه: ساناز هرندی، برنامه ریز: مجید کرباسیان، عکاس: پریدخت اصباح، مشاور امور رسانه ای:علی زادمهراست.

** تدارک شبکه 5 برای تعطیلات آخر هفته
شکبه پنج سیما، برای روزهای پایانی پنجشنبه و جمعه(9 و 10 آذر ماه) فیلم های سینمایی «تعقیب و گریز، هواپیماها مامور نجات و آتش‌نشانی، رمز گمشده و مثلث برمودا را برای مخاطبان خود تدارک دیده است.
فیلم سینمایی «تعقیب و گریز» به کارگردانی رنی هارلین، پنجشنبه 9 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی چکی جان، جانی نویلی و بینگ بینگ فان آمده است: بنی چان که دوستش یانگ را در یک تعقیب و گریز با خلافکار بزرگ چینی ویکتور ونگ از دست داده و قول داده که از دختر او سامانتا نگهداری نماید پس از اینکه به پلیس می گوید که ویکتور ونگ خلافکار است از کار تعلیق می شود. او مردی به نام کانر واتس را از دست یک گروه خلافکار دیگر که قصد کشتن او را دارند نجات می دهد کانر واتس شاهد یک قتل بوده است و برای همین خلافکاران قصد کشتنش را دارند و بنی چان از او می خواهد که علیه خلافکاران در دادگاه شهادت دهد و ... .
انیمیشن سینمایی «هواپیماها مامور نجات و آتش‌نشانی» به کارگردانی بابز گاناوی، جمعه 10 آذر ماه ساعت 8 از شبکه پنج پخش می‌شود.
در این انیمیشن خواهید دید: داستی که بعد از مسابقات دچار نقص فنی شده و چرخ دنده‌اش خرد شده و نباید سرعت بگیرد به دوستانش می‌سپارد که برایش چرخ دنده پیدا کنند ولی چون تولید این هواپیماهای سمپاش متوقف شده این چرخ دنده‌ها پیدا نمی‌شوند. داستی وقتی می‌بیند که دوست پیرش میدی که آتشنشان است نتوانسته آتش را خاموش کند و می‌خواهد از کارش کناره بگیرد تصمیم می‌گیرد که به او کمک کند....
فیلم سینمایی «رمز گمشده» به کارگردانی جاز بوون، جمعه 10 آذر ماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی نیک چانگ، لوییس کو و فرانچیس چان یونگ خواهیم دید: سر بازرس کیو مامور پلیس است و به دنبال یک باند بزرگ مواد مخدر است. ارتباط آنها با ماموران نفوذی پلیس در این باند مخوف قطع شده و کسی از هویت افراد نفوذی خبر ندارد. تا اینکه بالاخره پیامی به صورت رمز به آنها می رسد. رمز برای آنها ناشناخته است اما بالاخره می توانند این رمز را شناسایی کنند و با مامور خود ارتباط برقرار کنند و با او قرار می گذارند اما در همین حین به آنها حمله می شود. پس از بررسی های بیشتر آنها متوجه می شوند که با فرد اشتباهی ارتباط برقرار کرده اند و مامور نفوذی فرد دیگری به نام لام است که ... .
فیلم سینمایی «مثلث برمودا» به کارگردانی کرگ آر. باکسلی، جمعه 10 آذر ماه ساعت 21:10از شبکه پنج پخش می‌شود.
در خلاصه داستان با بازی اریک استالتز، کاترین بل و لو دیاموند فیلیپ آمده است: چهار دانشمند برای تحقیق در یک زیر دریایی اجاره ای به سر می برند که به یک باره توسط گروهی به سرقت برده می شود و پس از بازپرسی جهت آگاهی از اهدافشان آنها را آزاد می کنند. بعد از آزادی، اتفاقات عجیبی برای هر کدام از آنها پیش می آید که ذهن هر کدام از آنها را شدیداً درگیر می کند. آنها تصمیم می گیرند تا مشکلات پیش آمده را بررسی و علت آن را بیابند. مرکزی که در زیر دریایی اطلس قرار دارد توجه آنها را به خود جلب می کند، زیرا زیر دریایی آمریکایی را پوشش می دهد. نیروی دریایی آمریکا می خواهد این چهار دانشمند را به نوعی نابود کند ولی موفق به این کار نمی شود ... .
منبع/ایرنا