فیلم «آس بازی» به کارگردانی آرمان مهرابی جلوی دوربین رفت.

«آس بازی» کلید خورد/ فیلمی با قصه جنایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرنگار مهر ، فیلم جدید آرمان مهرابی با عنوان «آس بازی» در لوکیشنی واقع در سعدآباد کلید خورد. پیش از این مهرابی فیلم نیمه بلند «ریمن» را به پایان رسانده بود.

این فیلم با موضوع جنایی ساخته شده است و در مورد چند دانشجوی حقوق است که در جلساتی شرکت می کنند و در مورد یک پرونده صحبت و آن را بررسی می کنند. در این میان پرونده جدیدی دستشان می رسد که مربوط به قتل پدر یکی از همان دانشجوها است که به شواهد و مدارک جدیدی دست پیدا می کنند.

در این اثر سنمایی بازیگرانی چون نیما ملک، احسان خان محمدی، مریم خادمی، دانیال علیا، فاطیما فعال، ماری جهانداری، مهدی افشار، ابراهیم فرجی و آرمان مهرابی حضور دارند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از ‌کارگردان: آرمان مهرابی، ‌کارگردان هنری: نیما ملک، ‌نویسندگان: نیما ملک، آرمان مهرابی، ‌تصویربردار: وحید زاهدی، ‌برنامه ریز: مارال شکری، آهنگساز: محمد مهدی کائنی، ‌دستیاران کارگردان: امیرسالار نصیری، محمد مهدی ملکی، دستیار تصویر: رامتین سامی دوست، منشی صحنه: پارمیدا صفدری، مدیران صحنه و لباس: مهسا اثنی العشری، معصومه دهقان، ‌مدیر صدابرداری: احسان سخا، ‌دستیار صدا: مهدی ایزدی، ‌عکاس: سمر قلیزاده، مدیر روابط عمومی و مشاوررسانه ای: علیرضا صفری.