مثلث آنلاین: گرچه احسان علیخانی بعد از 12 سال پایان برنامه ماه عسل را اعلام کرد؛ اما حال خبرها حاکی از تولید دوباره برنامه ماه عسل با مجری تازه است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگار ایلنا، برنامه «ماه‌عسل» یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون است که هر ساله ماه‌رمضان با اجرای احسان علیخانی از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رفت.

این برنامه همواره با میهمان‌های خاص خود مورد توجه قرار گرفته و بسیاری آن را پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون معرفی می‌کردند.

بعد از دوازده سال که از پخش این برنامه در تلویزیون می‌گذشت، چندی پیش احسان علیخانی (تهیه‌کننده و مجری ماه عسل) در اختتامیه جشنواره جام‌جم درباره این برنامه گفت: «ماه عسل» بعد از ١٢ سال به پایان رسید؛ من و مدیران سازمان صدا و سیما به یک تصمیم مشترک رسیدیم؛ پایان ماه عسل و شروع «عصرجدید».

حال با گذشت چند ماه از تصمیم تهیه‌کننده این برنامه برای تعطیلی همیشگی آن، خبرها حاکی از پخش مجدد ماه‌عسل بدون عیلخانی است.

روزنامه جام جام در شماره امروز خود، خبر اجرای بنیامین بهادری در برنامه پیش از افطار شبکه سه را تایید کرد و آن را برگ برنده شبکه سه در ماه رمضان دانست.

جام‌جم در توضیحاتی اعلام کرده است که توافق با بنیامین بهادری مدتی قبل و بدون سر و صدا صورت گرفته و اخبار اخیر بر خلاف میل مدیران شبکه سه منتشر شده است.

سیدعلی احمدی، تهیه‌کننده برنامه خندوانه، تهیه‌کنندگی برنامه پیش از افطار شبکه سه را نیز برعهده دارد.

پیش از این خبر اجرای بنامین بهادری در برنامه تب‌تاب رسانه‌ای شده بود که این اتفاق در روزهای نزدیک به پخش تغییر پیدا کرد و باربد بابایی اجرای تب‌تاب را برعهده گرفت.

عده‌ای علت این موضوع را انتشار تک آهنگ کبیر که این خواننده چندی پیش در آمریکا منتشر کرده بود، اعلام کردند و از ممنوع‌التصویر بودن بنیامین در تلویزیون خبر دادند.

بر اساس این گزارش انتشار قطعه موسیقی «کبیر» که بر اساس دعای جوشن کبیر توسط بنیامین بهادری اجرا شده بود، حواشی بسیاری را متوجه این خواننده پاپ کرد و انتقاداتی زیادی نسبت به او مطرح شد.

اکنون اما بعد از اینکه تهیه‌کنندگان برنامه تب‌تاب نتوانستند مجوز اجرای بنیامین بهادری در تلویزیون را کسب کنند، سیدعلی احمدی برای ویژه برنامه ماه رمضان این کار را انجام داده است.

البته این اولین بار نیست که ماه‌عسل بدون علیخانی روی آنتن شبکه سه می‌رود. پیش از این مرحوم حسن جوهرچی، محسن افشانی و علی ضیا نیز اجرای فصل‌هایی از این برنامه را برعهده داشتند و بهادری چهارمین مجری است که جایگزین احسان علیخانی در ماه عسل می‌شود.