پخش شدن یک تصویر در فضای مجازی هم شایعات زیادی را به دنبال داشت و هم اهالی ورزش، خبرنگاران و بسیاری از مردم را نگران کرد.

حال "جواد خیابانی" خوب است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، چند روزی است تصویری از جواد خیابانی مجری و گزارشگر فوتبال در فضای مجازی منتشر شده که نشان‌دهنده کاهش وزن شدید وی در مدت زمان نه چندان زیادی است. اما این تصویر برخی از مردم و اهالی ورزش را نگران کرد و پیام‌های متعدد و شایعاتی هم رد و بدل شد. تا اینکه جواد خیابانی گزارشگر، مجری و تهیه‌کننده ورزشی که مدت‌هاست در قاب تلویزیون کمرنگ‌تر شده درباره شایعات اخیر پیرامون سلامتی‌اش بیانیه‌ای منتشر کرد:

حال "جواد خیابانی" خوب است

"درود فراوان به تمام ملت بزرگ ایران و دوستداران ورزش، راست این است که دوست دارم حال من و سرزمینم خوب باشد و امیدوارم که ایران همیشه سربلند بماند . من خوبم و احساس خوبی دارم از اینکه مردم مهربان کشورم نسبت به فرزند خودشان مهر دارند و نگرانش بوده‌اند. این احساس خوب که از سوی این ملت بزرگ به من رسیده دلیلی است برای آرامش بیشتر من تا در پایان لیگ و فصل فوتبال پُرکاری که داشتیم کمی به خود بیندیشیم و برای فصل جدید پر انرژی‌تر و بهتر در خدمت این کشور و مردم پرغرورش باشیم.

ارادتمند همه مردم خوب ایران. یک نفر از همین مردم: جواد خیابانی"

موسیقی در تلویزیون| برنامه‌سازان تلویزیون دنباله روی اینستاگرام هستند / زنگ خطر جدی درباره موسیقی سنتی به صدا در آمده
حضور "نورالدین خانزاده" در رمضانِ تلویزیون قطعی شد/ «پایتخت» نوروز می‌آید