مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: گاندو سریالی است متناسب با استانداردهای ذهنی و عینی نسل نو در صنعت فیلم‌سازی امروز با روایتی نیمه‌عریان از پنجره‌ای رو به حیاط خلوت سیاسیونی است که گاهی اوقات و شاید هم غالبا به نفع دستپخت‌های بیگانگان، تغییر ذائقه می‌دهند تا از موهبت سفره‌نشینی با آنها محروم نشوند.

گاندو و جیسون رضاییان و دردسرهای تازه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا وسیمای مازندران و از فعالان رسانه‌ای استان درباره سریال گاندو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: گاندو سریالی است متناسب با استانداردهای ذهنی و عینی نسل نو در صنعت فیلم‌سازی امروز با روایتی نیمه‌عریان از پنجره‌ای رو به حیاط خلوت سیاسیونی است که گاهی اوقات و شاید هم غالبا به نفع دستپخت‌های بیگانگان، تغییر ذائقه می‌دهند تا از موهبت سفره‌نشینی با آنها محروم نشوند.

گاندو؛ روایت نیمه‌عریان از پنجره‌ای رو به حیاط خلوت سیاسیون

وی با اشاره به مخالفت عجولانه و غیرحرفه‌ای با گاندو که حتی به جلوه‌های هنری آن هم گیر داده شد،افزود: هراس از باب شدن ادبیاتی که منجر به زیر سؤال رفتن منش بیگانه‌نواز تکنوکرات‌هایی است که شبیه روشنفکران غربگرای مشروطه طلبکارانه بر کرسی‌های قدرت تکیه می‌زنند و نهایتا " نیز واضع نظریه مشروطه مشروعه را به دار مجازات می‌برند!» از ویژگی گاندو بوده است.


مدیرکل صدا و سیمای مازندران خاطر نشان کرد: گاندو روایت هنری حقیقت تلخ وابستگی‌های فکری و روانی آنانی است که در پروژه‌های نفوذ خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک کرده و اگر خودشان آلوده به جاسوسی یا اجرای دستورات سری بیگانگان نباشند، قطعا " زمینه ساز حضور نااهلان و نامحرمانی در سلسله مراتب دسترسی به اسرار و اخباری هستند که یکایک آنها می‌تواند سرنوشت یک نظام و یک جامعه را رقم بزند!.

گاندو؛ روایت نیمه‌عریان از پنجره‌ای رو به حیاط خلوت سیاسیون

وی گفت: مشکل جامعه با سریال گاندو نیست، بلکه مشکل ما استحاله تدریجی جامعه و نظام و مشخصا در عرصه‌های مشارکت مدنی است که با جوسالاری و استفاده از روانشناسی تبلیغ و سایر علوم رفتاری، جیسون‌ها را حتی اگر خودشان هم به جاسوسی اعتراف کنند، تبرئه کرده و از آنها دلجویی به عمل می‌آورند!


ابراهیمی افزود: مشکل ما با پدیده نفوذ به لایه‌های بالایی مدیریت نظام است که از طریق آقازاده‌ها و برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌ها و سایر اقوام دور و نزدیک و نیز اطرافیان ناباب اتفاق افتاده و همچنان در شرف وقوع است.


مدیرکل صدا و سیمای مازندران اضافه کرد: گاندو را کسانی مورد تهاجم قرار داده‌اند که یا رأسا آلوده‌اند و یا به آلوده‌پروران اعتماد نابه‌جای حزبی و جناحی و طیفی دارند.


وی تصریح کرد: ما باید به‌طور جدی از پاسداران گمنام در سازمان اطلاعات سپاه تشکر به عمل آوریم که با روحیه انقلابی و ولایی و ساخت سریال فاخر و جذابی مانند گاندو که بیشترین مخاطب مخصوصا مخاطبان جوان را به خود اختصاص داده، نگاه دیگری را به افکار عمومی اضافه کردند تا در مسیر بصیرت‌افزایی، خلاءها و حفره‌های موجود در جامعه را ترمیم کرده و مانع از ایراد آسیب‌های مهلک بر هستی و حیثیت نظام شوند.
انتهای پیام/3141/ج