تسنیم نوشت: تهیه‌کننده سریال رمضانی شبکه یک سیما اعلام کرد فصل دوم «نون.خ» اواخر شهریور جلوی دوربین می‌رود.

«نون.خ ۲» به ماه رمضان می رسد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«نون.خ» عنوان مجموعه‌ای است که برای اولین‌بار در نوروز 98 روی آنتن رفت. «نون.خ» مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است. این سریال با لهجه فارسی کرمانشاهی و در استان کرمانشاه ساخته شد. این سریال داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد.

بعد از استقبال مردم و انتخاب «نون.خ» به عنوان پربیننده‌ترین سریال نوروزی، قرار شد این سریال به ایستگاه دوم برسد ولی این بار در فصل روزه‌داری و ماه مبارک رمضان. مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال تلویزیونی در ابتدای امر اعلام کرد که تابستان سریال را کلید می‌زنند ولی رفته رفته شایعات و حاشیه‌هایی مطرح شد که احتمال اینکه «نون.خ» به ماه رمضان نرسد را افزایش می‌داد.

فرجی اما همه این شایعات را تکذیب کرد و گفت: «نون.خ ۲» روزهای پایانی نگارش خود را سپری می‌کند و ان‌شاالله اواخر شهریورماه جلوی دوربین خواهد رفت.

او تصریح کرد: متن و نگارش «نون.خ۲» جلو می‌رود و بازبینی لوکیشن هم در یکی دو سفر سعید آقاخانی به مناطق کردستان انجام شده است. بنا نداریم از تهران شروع کنیم و احتمالاً یا از کردستان و یا از کرمانشاه، فصل دوم «نون.خ» آغاز خواهد شد.

فرجی در خصوص اضافه شدن بازیگران جدید به «نون.خ۲» تأکید کرد: تقریباً بازیگران فصل اول همه هستند و احتمالاً هومن حاجی‌عبداللهی را نداریم چون نقش روحانی در قصه نیست. و البته او کاراکتر رحمت «پایتخت۶» هم هست و درگیری‌های خاص خودش را هم دارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش گروه «نون.خ» بر کاری با محتواتر و جذاب‌تر است و از هیچ‌کوششی در این راه دریغ نمی‌کنیم تا «نون.خ ۲» 25 قسمتی برای ایام رمضان شبکه یک سیما آماده نمایش شود و یک بار دیگر شاهد رضایت مردم ایران باشیم.

23243