دبیر کارگروه مدولباس کشور گفت: به دنبال این هستیم که قانون ساماندهی مد و لباس کشور را مو به مو اجرا کنیم.

 قانون ساماندهی مد و لباس کشور را مو به مو اجرا می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرنگارگروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، پس از اینکه روز گذشته خبر برکناری حمید قبادی از سمت دبیری کارگروه مد ولباس کشور از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد، گویا روابط عمومی وزارت ارشاد که باید 6 روز پیش به صورت رسمی جایگزینی حجت الاسلام سیف جمالی را اعلام می‌کرد، از خواب بیدار شده و به فکر تکذیب اخبار منتشر شده پرداخته است.

مجید فروغی، مدیر روابط عمومی معاونت هنری گفته است: حمید قبادی دبیر کار گروه ساماندهی مد و لباس که چندی پیش به سمت مشاور اجرایی معاونت هنری منصوب شد با توجه به قانون دوشغله بودن تغییر کرد.

این ادعا در حالی از سوی وزارت ارشاد بیان می‌شود که سمت مشاور اجرایی معاونت هنری دی‌ماه سال گذشته به قبادی ابلاغ شده است.

ماجرای یک برکناری/ قانون ساماندهی مد و لباس کشور را مو به مو اجرا می‌کنیم

جالب است که حمید قبادی به صورت ضمنی برکناری از سمت دبیری کارگروه مدولباس کشور را تائید کرده و درباره برکناری‌اش از سمت دبیری کارگروه مد و لباس کشور گفته است: بله خبر رفتنم صحت دارد، اما همچنان در حوزه معاونت امور هنری و فرهنگی به عنوان مشاور اجرایی فعالیت‌ام را ادامه می‌دهم. به هر حال حوزه اجرایی بزرگ است و باید وقت بیشتری برای آن گذاشت.

حجت الاسلام سیف جمالی سرپرست جدید کارگروه مدولباس کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس دلیل این وقفه 6 روزه در انتشار خبر ابلاغ این حکم را اینطور توضیح داد که شاید در روابط عمومی وقفه‌ای در ثبت این حکم به وجود آمده است.

با توجه به گمانه زنی‌هایی که درباره برکناری دبیر پیشین این کارگروه به وجود آمده بود، حجت الاسلام سیف جمالی گفت: به دنبال این هستیم که قانون ساماندهی مد و لباس کشور را مو به مو اجرا کنیم.

ماجرای یک برکناری/ قانون ساماندهی مد و لباس کشور را مو به مو اجرا می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه در حوزه مد ولباس کشور کاستی‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود، اظهار داشت: در پرداختن به مساله مد و لباس قانون مشخص و آیین‌های متعددی تدوین شده که باید اجرایی شود.

حجت الاسلام سیف جمالی جلوگیری از قاچاق لباس و حمایت از تولید را از اهداف پیش رویش در سمت جدی خواند و گفت: از جمله مسائلی که به رونق تولید در حوزه پوشاک دامن می‌زند، گرانی پارچه، قاچاق است.

حمید قبادی بیش از 6 سال در سمت دبیری کارگروه مدولباس کشور فعالیت می‌کرد و حجت السلام مهدی سیف جمالی نیز پیش از این حدود 5 سال مدیرعامل بنیاد مد و لباس اسلامی بوده است.

انتهای پیام/