پیمان معادی در 9 تیر 1349 در نیویورک امریکا متولد شد، اینک او بـه بازیگر و فیلمنامه نویس و کارگردانی مشغول اسـت.

پیمان معادی به قطب شمال رفته است!/ عکس عجیب پیمان معادی در قطب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیمان معادی به قطب شمال رفته است!

به گزارش سایت فردا، پیمان معادی با انتشار تصویری از پشت صحنه پروژه جدیدش نوشت: مشغول کار در قطب شمال و دیدن شفق های قطبی در سرمای منهای ۲۸.

پیمان معادی

در اینبخش بیوگرافی پیمان معادی بازیگر و کارگردان محبوب را مرور میکنیم. پیمان معادی را بیشتر با فیلم جدایی نادر از سیمین و ابد و یک روز می شناسیم، او متولد ایالات متحده کشور آمریکا اسـت و اصالت 100 در 100 ایرانی دارد. پیمان معادی یکی از افتخارات سینمای کشور ایران اسـت ودر هالیوود هم درکنار بزرگان سینما ایفای نقش کرده اسـت. باوجود مخالفت های عده ای، او بازهم از بزرگان سینمای کشور ایران اسـت.

بیوگرافی پیمان معادی

پیمان معادی در 9 تیر 1349 در نیویورک امریکا متولد شد، اینک او بـه بازیگر و فیلمنامه نویس و کارگردانی مشغول اسـت. پبمان معادی فارغ‌التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالوژی در دانشگاه آزاد کرج می باشد، پدر و مادرش ایرانی ساکن کشور آمریکا بودند کـه بعد از متولد شدن پیمان در سن 5 سالگی اش بـه ایران بازگشتند.

پیمان معادی

پیمان معادی کارش را با نوشتن فیلمنامه شروع کرد

نخستین تجربه او نوشتن فیلمنامه فیلم آواز قو درسال 1379 بود. وی همان‌ گونه می‌نوشت تا این کـه با اصغر فرهادی آشنا شد، این آشنایی کـه ابتدا برای نوشتن فیلمنامه بود با پیشنهاد بازیگری از طرف اصغر فرهادی، پیمان را وارد گود بازیگری در فیلم درباره الی نمود.

اولین افتخار پیمان معادی

2 سال بعد بازی پیمان در نقش نادر در فیلم جدایی نادر از سیمین، خرس نقره بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم برلین را برایش بـه ارمغان آورد و این فیلم برنده اسکار و گلدن گلوب 2012 گردید.

ازدواج و فرزندان

پیمان معادی سال هاست با فرانک قوانلو ازدواج کرده و دو فرزند دختر و پسر بـه نام های : باران و رایان حاصل این ازدواج اسـت، پیمان معادی و خانواده اش در حال حاضر در ایران و لس انجلس سکونت دارند.

پیمان معادی و بازیگری در هالیوود

پیمان معادی بعد از موفقعیت فیلم جدایی نادر از سیمین برای حضور در سینمای هالیوود دعوت شد، درسال 2014 بازی در سریال عدالت کیفری برای شبکه HBO ایالات امریکا رو تجربه نمود.

بیوگرافی پیمان معادی و همسرش + تصاویر پیمان معادی + مصاحبه و اینستاگرام

سپس در همان سال فیلم کمپ ایکس ری و یک سال بعد فیلم آخرین شوالیه ها را بازی نمود این موفقعیت ادامه دارد ودر سال 2016 هم یک فیلم آمریکایی دیگر بـه نام ۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی را بازی کرد.

افتخارات پیمان معادی

برنده خرس نقره بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی فیلم برلین “جدایی نادر از سیمین” | برنده سیمرغ بلورین سی امین جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای فیلم برف روی کاج ها بـه کارگردانی خودش اسـت.

جایزه صدا و وجدان حقیقت

مرکز عمومی امور مسلمانان هالیوود «MPAC» پس از اکران فیلم کمپ ایکس ری از پیمان معادی با اهدای جایزه صدا و وجدان حقیقت تقدیر کرد در قسمتی از این نامه برای این بازیگر نوشت:

بیوگرافی پیمان معادی و همسرش + تصاویر پیمان معادی + مصاحبه و اینستاگرام

مـا این افتخار را داریم از شـما بعنوان مسلمانی کـه با بازی در فیلم “کمپ ایکس ری” فضای مناسبی را برای اعتراض بـه رفتارهای ضدبشری نسبت بـه یک مسلمان زندانی شده، رقم زدید، یاد کنیم.

پیشنهادهای هالیوودی و چارچوب

هیچ‌ کس از پیشنهادات درخشانی کـه هالیوود بـه مـن می‌ دهد خبر ندارد و خودم هم علاقه‌ ای بـه در میان گذاشتن آن ندارم اما بعنوان یک بازیگر ایرانی برای خودم چارچوبی دارم.

مـن چارچوب‌ های بسیار محکمی دارم و همواره برای پذیرش هر پیشنهاد با خانواده و دوستانم مشورت می‌ کنم اگر احساس کنم بازی‌ ام دریک فیلم باعث رنجش بخشی از مردم کشورم می‌ شود، هرگز چنین پیشنهادی را نخواهم پذیرفت.

شخصیت شناسی پیمان معادی

از فیلم‌ ها و کتاب‌ های معرفی شده پیمان معادی در اینستاگرام شخصی‌ اش می‌ توان دریافت کـه او طبق معمولً استاندارد‌ هاى بالایى براى خود و دیگران تعیین می‌ نماید و بـه‌ ا صطلاح ساده‌ تر انتظار نگرشی ایده‌ آل نسبت بـه مسائل و رویداد های سینمایی، ادبی و هنری از دیگران دارد.