دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با الهلال نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه بان پرسپولیس: تا آخرین توان برابر الهلال می‌جنگیم/ از بودن در پرسپولیس لذت می‌برم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بوژیدار رادوشوویچ در خصوص برتری 3 بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم، ولی خوشحالم که در یک بازی بیرون از خانه 3 امتیاز مهم گرفتیم. برد در این بازی برای ما بسیار اهمیت داشت.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که در این بازی در ترکیب ثابت قرار گرفت در مورد عملکردش در مصاف با آبی‌پوشان خوزستان خاطر نشان کرد: همیشه تلاش می‌کنم که وقتی درون دروازه می‌ایستم، عملکرد خوبی داشته باشم. همه چیز خوب بود و مهم این بود که سه امتیاز را پرسپولیس گرفت.

وی همچنین راجع به بازی تیمش برابر الهلال عربستان و اینکه خیلی‌ها معتقدند شانس صعود پرسپولیس بسیار کم است، تأکید کرد: این را قبول دارم که بازی بسیار سختی در پیش داریم و کارمان برای صعود خیلی سخت است. با این حال ما بی‌انگیزه نیستیم و تا آخرین توان برابر الهلال می‌جنگیم. هدف‌مان این است که یک بازی خوب انجام دهیم و نتیجه بازی رفت را جبران کنیم. روی کاغذ هنوز شانس صعود داریم پس نباید بی‌انگیزه باشیم.

رادوشوویچ در مورد وضعیت خودش در پرسپولیس و اینکه آیا قرار است فصل بعد هم در این تیم بماند، اظهار داشت: من پرسپولیس را دوست دارم و از حضور در این تیم و ارتباطی که با هواداران دارم، لذت می‌برم. دوست دارم برای مدتی طولانی در پرسپولیس بمانم و با باشگاه هم مشغول مذاکره هستم. امیدوارم در نهایت توافقات لازم حاصل شود و من باز هم برای پرسپولیس بازی کنم.