«ابوالفضل روغنی گلپایگانی» عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: «علی اکبر طاهری» مدیرعامل پرسپولیس است و تنها برای چند روز به مرخصی رفته بود و از امروز (دوشنبه) در نشست هیات مدیره شرکت کرد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس: طاهری مدیرعامل است/قرار نیست اتفاقی رخ دهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین روغنی گلپایگانی پس از تساوی مقابل پدیده در جمع خبرنگاران در رابطه با عدم حضور طاهری در ورزشگاه آزادی، گفت: طاهری امروز در نشست هیات مدیره حاضر شده بود و قطعا به خاطر سرماخوردگی شدید به ورزشگاه نیامده است.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در رابطه با رفتار ناپسند «علیرضا بیرانوند» دروازه بان پرسپولیس با هواداران، اظهار کرد: این مساله در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است و قطعا آنها در این رابطه تصمیم گیری خواهند کرد.
وی در واکنش به سئوالی مبنی بر احتمال مدیرعاملی ابوالقاسم پور، اظهار کرد: تمام این مسایل شایعه است و باید اجازه دهید این مسایل در مسیر خودش پیش برود. در حال حاضر طاهری مدیرعامل پرسپولیس است و تنها برای چند روز مرخصی رفته بود.
عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به اظهارات «حمیدرضا گرشاسبی» مبنی بر مشخص شدن تکلیف مدیریت باشگاه ظرف 48 ساعت آینده، گفت: قرار نیست در این زمان اتفاق خاصی رقم بخورد.

منبع/ ایرنا