سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین دقایقی با پژمان منتظری و وریا غفوری به طور اختصاصی صحبت کرد.

نشست شفر با منتظری و غفوری در تمرین امروز استقلال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت امروز سه شنبه و از ساعت 15 در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

*جلسه فنی آبی پوشان قبل از شروع تمرین به مدت 35 دقیقه برگزار و کادر فنی نقاط قوت و ضعف پیکان را به بازیکنان یادآوری کرد.

* نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال در تمرین حاضر بود و در گوشه ای از زمین به تماشای تمرین نشسته، سپس دقایقی با وینفرد شفر اختصاصی صحبت کرد.

* قبل از شروع تمرین شفر حدود 10 دقیقه با پژمان منتظری و وریا غفوری صحبت کرد و میزان آمادگی آنها از لحاظ بدنی را جویا شد.

* دروازه بانان استقلال زیر نظر اشکان نامداری تمرینات اختصاصی را برگزار کردند.

* ویفرد شفر قبل از شروع تمرین بازیکنان را در میانه زمین چمن جمع کرده و دقایقی با آنها به گفتگو پرداخت.

* پس از صحبت های سرمربی استقلال بازیکنان زیر نظر بیژن طاهری، بدن های خود را در هوای سرد این روزهای تهران گرم کردند. شفر به شدت بر گرم کردن بازیکنان تاکید داشت تا آنها دچار آسیب دیدگی نشوند.

* بخش بعدی تمرین اختصاص به کار با توپ داشت و بازیکنان در گروه های چهار نفره این تمرین را انجام دادند.

* پژمان منتظری و وریا غفوری پس از چند روز انجام تمرینات اختصاصی از امروز در تمرینات گروهی شرکت کردند.

* آیتم بعدی اختصاص به مرور کارهای تاکتیکی داشت که شفر به دقت این تمرین را زیر نظر داشته و در مواقع لزوم تمرین را قطع و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* بازیکنان در آیتم بعدی و در قالب و تیم صورتی و آبی یک فوتبال درون تیمی را که بیشتر شبیه سازی دیدار برابر پیکان بود را انجام دادند و به صحبت های شفر در حین تمرین عمل می کردند.

* بخش پایانی اختصاص به زدن ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور داشت که سرمربی آبی پوشان از ابراهیمی و جباروف خواست با دقتی بیشتر ضربه های خود را وارد دروازه کنند.

* تمرین آبی پوشان بعد از 80 دقیقه پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار برابر پیکان برگزار خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 15 روز پنجشنبه نهم آذر در چارچوب هفته چهاردهم لیگ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پیکان تهران خواهد بود.