کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این تیم در سخت ترین گروه قرار گرفته است گفت: امیدوارم کی روش بتواند حماسه خلق کند.

بدترین قرعه به ایران خورد/ امیدوارم کی‌روش بتواند حماسه خلق کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین ، مهدی مهدو ی کیا پس از مشخص شدن قرعه ایران گفت: این بدترین گروهی بود که تیم ملی ایران می توانست در آن قرار بگیرد. قرعه خیلی بدی بود اما بازهم برای کسانی که دوست داشتند که تیم ملی ایران با تیم های بزرگ بازی کند خوب شد!

وی ادامه داد: کار تیم ملی ایران را دانمارک خراب کرد و اگر این تیم اروپایی نبود و در گروه دوم قرار می گرفت دیگر ما در گروه اسپانیا و پرتغال قرار نمی گرفتیم. با این حال الان هیجان مسابقات بیشتر شد. ما تا حالا با اسپانیا بازی نکرده بودیم و این فرصت را داریم که با این تیم بازی کنیم.

مهدوی کیا خاطرنشان کرد: مراکش کلید کار ماست و اگر بتوانیم برابر این تیم به پیروزی برسیم قطعا با روحیه خوبی به مصاف اسپانیا خواهیم رفت.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: فکر نکنیم که مراکش تیم ساده ای است. با این حال اگر می خواهیم به مرحله بعدی صعود کنیم حتما باید مراکش را شکست دهیم.

مهدوی کیا ادامه داد: برای کارلوس کی روش سخت است که می خواهد مقابل تیم ملی کشورش قرار گیرد. با این حال در دنیای حرفه ای این اتفاقات رخ می دهد. امیدوارم کی روش بتواند یک حماسه خلق کند.