هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری دو بازی در اهواز و جم آغاز می‌شود.

جدال تعقیب کنندگان پرسپولیس با پایین جدولی‌ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش  مثلث آتلاین به نقل از  ایسنا، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو بازی از فردا (پنج‌شنبه) آغاز و شش بازی باقیمانده نیز جمعه پیگیری می‌شود.

فولاد خوزستان - سیاه جامگان مشهد

شاگردان پورموسوی در حالی از ساعت 15 فردا در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان مشهدی‌ها هستند که با اختلاف 9 امتیازی نسبت به پرسپولیس، نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین هستند و برای ماندن در کورس یا کم کردن فاصله خود با این تیم، چاره‌ای جز برد ندارند. در سوی دیگر سیاه جامگان بعد از مدت‌ها بالاخره دومین برد خود در فصل را با رضا عنایتی تجربه کرده و امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر زنده شده است. با این حال این تیم هم‌چنان با 12 امتیاز، قعرنشین مسابقات محسوب می‌شوند. این تیم با قاسم دهنوی بازیکن پیشین پرسپولیس به توافق رسیده اما حضور او در بازی با فولاد خوزستان در هاله‌ای از ابهام است.
روح الله سیف الهی مقدم و احمد مصطفی محرومان سیاه جامگان و فرزاد جعفری نیز تنها محروم فولاد خوزستان در این بازی است.
اسامی داوران بازی: محمدحسین ترابیان - مهدی عالیقدر - حسین مرادی - جواد محمدی - ناظر: حیدر شکور

پارس جنوبی جم - فولاد مبارکه سپاهان
در دومین بازی هفته نیز باید یکی از مدعیان، از یکی از تیم‌های پایین جدولی میزبانی کند. پارس جنوبی که شگفتی ساز نیم فصل اول بود، در دو بازی اخیر خود ناکام بود و تنها یک امتیاز کسب کرده است تا به این ترتیب با اختلاف 10 امتیازی نسبت به صدر جدول، به رتبه سوم سقوط کند.
با این حال شاگردان تارتار، بازی آسانی در هفته هجدهم نخواهند داشت. آن ها باید به مصاف سپاهانی بروند که نتوانسته در فصل جاری، انتظارات هوادارانش را برآوده کند و از طرفی هم با برد چهار گله در هفته قبل مقابل پدیده، جان تازه‌ای گرفته است. سپاهان با این وجود 19 امتیازی است و رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده است.
مایکل اومانا کورالز، مجتبی لطفی جلیسه و فرشاد محمدی مهر به دلیل محرومیت نمی‌توانند در بازی فردا برای پارس جنوبی به میدان بروند. رسول نویدکیا نیز تنها محروم سپاهان است.
هم‌چنین ادون حسنی بازیکن آلبانیایی جدید تیم سپاهان اصفهان که کارت بازی‌اش صادر شده، می تواند مقابل پارس جنوبی به میدان برود.
دو تیم از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه تختی جم بوشهر به مصاف هم می‌روند.

اسامی داوران بازی: پیام حیدری - آرمان اسعدی - مهدی سیفی - روح الله شریفی - ناظر: حسین خانبان