حادثه اخیری که برای سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال چلسی رخ داد این سؤال را در ذهن خیلی‌ها به وجود آورد که چرا او با وجود داشتن استطاعت مالی خرید خودروهای لوکس، به خرید یک خودروی میان قیمت بسنده کرده است.

چرا کونته به جای فِراری سوار نیسان جوک می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، شاید خیلی‌ها تا دو روز پیش که ورزش باد شدید در زمین تمرینی کوبهام لندن، حادثه‌ای غیرمترقبه خلق کرد که به آنتونیو کونته، سرمربی چلسی ضرر رساند، نمی‌دانستند که او جزو آن دسته از اهالی دنیای فوتبال نیست که پشت فرمان اتومبیل‌های لوکس و گران‌قیمت می‌نشینند.

بسیاری از فوتبال دوستان دنیا پنجشنبه با خواندن خبر افتادن یک شیشه بزرگ روی خودروی کونته مطلع شدند که وسیله نقلیه او یک نیسان جوک است نه یکی از خودروهای گران‌قیمت ساخت کشورش مثل فِراری؛ خودرویی که تنها 15 هزار پوند قیمت دارد و از حقوق یک روز او (نزدیک به 25 هزار پوند) هم کمتر است. به همین دلیل برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمده که چرا کونته پشت فرمان خودرویی لوکس‌تر نمی‌نشیند.

در این بین کونته هم کنجکاوی این افراد را برطرف کرده است. او گفت: این خواسته همسر من است که یک خودروی کوچک داشته باشیم، چون راندن خودروهای کوچک آسان‌تر است مخصوصاً اگر فرمان‌شان سمت راست باشد. این خودرو برای دخترم و برای همسرم کافی است چون همسرم از آن برای رساندن دخترم به مدرسه استفاده می‌کند و زمان‌هایی که ما می‌خواهیم برای صرف شام به اطراف زمین تمرینی کوبهام برویم.

کونته ادامه داد: من فکر می‌کنم که برای ما داشتن چنین خودرویی کافی است. من نمی‌دانم طرز تفکر سایرین چگونه است اما مردم باید بدانند که هر چیزی یک کاربردی دارد. کاربرد خودرو هم برای ما این است که دخترم را از خانه به مدرسه ببریم، پس لازم نیست که یک فراری یا پورشه داشته باشیم. داشتن یک نیسان جوک هم برای انجام این کار ساده کافی است.