سرمربی پاری‌سن‌ژرمن فرا رسیدن سالگرد تولد ستاره برزیلی‌اش را اتفاقی دلگرم‌کننده در اردوی تیمش دانست./ امری: بازیکنان من 70 درصد به فوتبال فکر می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم ، اونای امری، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سوشو در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی فرانسه از مراسم سالگرد تولد نیمار، ستاره برزیلی تیمش به عنوان یک اتفاق خوب در اردوی تیم پایتخت نام برد.

او گفت: کمی زود است تیاگو سیلوا در ترکیب ابتدایی قرار بگیرد. خوشبختانه دیارا شانس خوبی برای شروع بازی دارد. در تمرینات وضعیت او را بررسی خواهیم کرد. دیارا را به خدمت گرفتیم تا به ما کمک کند. او از نظر جسمی صد در صد آماده نیست اما باید با بازی کردن برای تیم، ریتم مناسب را پیدا کند. او روز شنبه 30 دقیقه بازی کرد و برای این بازی هم یکی از گزینه‌های ماست.

او در ادامه درباره مراسم جشن تولد نیمار افزود: من یکی از اولین‌ها بودم که حوالی نیمه شب جشن را ترک کردم. نیمار کیک را برید و من رفتم. این مراسم برای روحیه تیمی خوب است. حالا تمامی بازیکنان با ذهنیتی شاد آماده مسابقه هستند. وقتی هفته‌ای 3 بازی انجام می‌دهید، بازیکنان زمان زیادی برای لذت بردن از لحظات خارج از دنیای فوتبال ندارند. به بازیکنانم اعتماد دارم چون به شدت حرفه‌ای هستند. آن‌ها 70 درصد به فوتبال و 30 درصد به اوقات فراغت خود فکر می‌کنند.