سرپرست باشگاه پرسپولیس می گوید تمدید قرارداد بازیکنان این تیم در حال انجام است.

گرشاسبی: تمدید قراردادها در حال انجام است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایلنا٬ حمیدرضا گرشاسبی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل الوصل اظهار داشت: بازی را همه دیدند و بازی خوبی بود اگر همیشه این بازی را انجام دهیم به مشکل نخواهیم خورد. خوشحالیم بعد از نتیجه دربی این برد را بدست آوردیم و روحیه تیم برگشت. امیدوارم بازی برگشت مقابل الوصل را هم پیروز شویم تا صعودمان قطعی شود.

وی در مورد شانس پرسپولیس برای صعود گفت: پرسپولیس باید ببرد و نتیجه بگیرد و نباید دنبال شانس و نتایج تیم‌های دیگر باشد. اگر همیشه به این خوبی بازی کنیم نتیجه خواهیم گرفت.

سرپرست پرسپولیس در مورد استقبال هواداران با وجود شکست در دربی عنوان کرد: این هواداران عاشق پرسپولیس هستند و تیم را از خودشان می‌دانند و اگر گلایه کردند از عشقشان به تیم بود و ناراحتی آنها هم به حق بود و امیدواریم از این به بعد شرایط بهتر شود.

گرشاسبی با اشاره به باز شدن دوباره پرونده بدهی ژوزه گفت: بدهی ژوزه و دستیارانش پرداخت شده است و این مبلغ سهم دادگاه cas بود که به ما ابلاغ شده و باید پرداخت کنیم.

وی در مورد حضور طاهری و ترکاشوند در ورزشگاه خاطرنشان کرد: من متوجه حضور آنها نشدم و اگر امروز آمدند دستشان درد نکند. از آقای پروین هم تشکر می‌کنم که حضور پیدا کردند برای حمایت از تیم.

گرشاسبی در مورد روند تمدید قرارداد بازیکنان عنوان کرد: تمدید قراردادها در حال انجام است و فرصت نشست نیست و مرتبا بازی داریم و الان هم باید به امارات برویم برای بازی برگشت.