پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ترابیان در خصوص اینکه ایراد علیرضا بیرانوند را در چه می‌داند، گفت: از نظر فیزیکی بیرانوند استاندارد جهانی دارد اما متأسفانه قابل اعتماد نیست و این مسئله خیلی نگران‌کننده است.

انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند

به گزارش مثلث آنلاین و به نقل از افکارنیوز، رضا ترابیان در خصوص باخت تیم پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن گفت: به هر حال پرسپولیس قهرمان لیگ شده و شاید بتوان گفت که از نظر انگیزه آن شرایط همیشگی را ندارند. در حالی کهپرسپولیس شرایط همیشگی را نداشت اما شاهد بودیم که تیم ذوب‌آهن دو برابر همیشه برای این بازی توان گذاشته بود. البته موضوعی وجود دارد و آن این است که به نظر من باشگاه پرسپولیس باید فکری برای دروازه تیمش انجام دهد. به هر حال بازی‌های مهم لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی در پیش است و وضعیت دروازه ما نگران‌کننده خواهد بود.

وی در خصوص اینکه ایراد علیرضا بیرانوند را در چه می‌داند، گفت: از نظر فیزیکی بیرانوند استاندارد جهانی دارد اما متأسفانه قابل اعتماد نیست و این مسئله خیلی نگران‌کننده است. ما در جام جهانی با حریفان بسیار قدرتمندی بازی می‌کنیم که بازیکنان در سطح جهانی دارند. ما شاهد بودیم که هر بار توپی از دفاع پرسپولیس رد شده بیرانوند دچار اشتباهات فاحشی شده و گل‌های بدی خورده است. وضعیت بیرانوند برای بازیکنانی در این سطح قابل باور نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا این تیم شادابی گذشته را ندارد، تصریح کرد: به نظر من پرسپولیس باید تغییر روش بدهد. این تیم از نظر وضعیت بازیکنان هم دچار چالش‌هایی شده و برخی بازیکنان از این تیم رفته‌اند و تا حدودی دست برانکو خالی است. پرسپولیس در ابتدای فصل خیلی بشاش‌تر بازی می‌کرد. اما این روزها شاهد تفاوت‌هایی با اول فصل هستیم.

ترابیان افزود: این اواخر پرسپولیس را تیم خسته‌ یا مریضی می‌بینم که مثل اول فصل با برنامه بازی نمی‌کند. پرسپولیس ابتدای فصل یک تیم هجومی بود. اما الان از آن شرایط فاصله گرفته است. البته باید بگویم که ما درون تیم نیستیم و از مشکلات خبر نداریم و برانکو از وضعیت این تیم خیلی بهتر خبر دارد. ما نمی‌توانیم از دور قضاوت کنیم. اما چیزی که مشخص است این است که بایدمشکلات حل شود و برانکو با تجربه‌ای که دارد می‌تواند این کار را انجام دهد. این را باید در نظر گرفت که بازی در آسیا مثل لیگایران نیست و آنجا تیم‌ها بسیار قدرتمند در مسابقات حاضر می‌شوند. نباید شرایط به گونه‌ای باشد که مثل فصل قبل در آستانه موفقیت از لیگ قهرمانان آسیا کنار برویم.

وی درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: به نظر من موفقیت پرسپولیس در آسیا با حل شدن مشکلات دور از دسترس نیست اما باید یک تفکر تازه به تیم تزریق شود. شاید بازیکنان خسته‌ هستند و نیاز به ریکاوری ذهنی یا جسمی دارند. این مسائلی است که برانکو بهتر از هر کسی می‌داند.

پیشکسوت  باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن بعد از گلی که زد به دنبال کنترل بازی و گرفتن نتیجه بود و این در حالی است که ما در ابتدای فصل می‌دیدیم که شاگردان برانکو به یک گل راضی نبودند. منشا همیشه یک بازیکن جنگنده درزمین بود اما دیروز می‌دیدیم که پایش را می‌کشید و از خودش محافظت می‌کرد و حتی در درگیری‌ها هم شرکت نداشت. برخی دیگر از بازیکنان هم همین شرایط را داشتند. به صحبت‌هایم درباره بیرانوند باید اضافه کنم که او فیزیک بدنی خیلی خوبی دارد اما با وجود رشدی که در این ۲-۳ سال اخیر داشته به آن سطحی که باید برسد نرسیده است و باید دید که چرا تحت هر شرایطی او باید درون دروازه بایستد.من ۲۰ سال فوتبال بازی کردم و دروازه‌بانان زیادی را دیدم و با روش و عملکرد آنها آشنا هستم. برای همین است که می‌گویم شرایط بیرانوند نگران‌کننده است. ما در جام جهانی با تیم‌های بزرگی بازی خواهیم کرد و با این شرایط به مشکل می‌خوریم.