حضور تیم‌ ‌ملی بسکتبال جوانان ایران در تورنمنت "اطلس" چین لغو شد.

خبر بد برای بسکتبالیست‌های جوان: تورنمنت "اطلس" لغو شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی بسکتبال جوانان ایران به رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی را پیش رو دارد، قرار بود دوازدهم تیر ماه برای برپایی یک اردوی آماده سازی و حضور در تورنمنت "اطلس" راهی چین شود، اما این تورنمنت به دلیل سیل در شهر محل برگزاری لغو شده است و حالا مشخص نیست که تیم‌ ‌ملی جوانان ایران در مسیر انتخابی جام جهانی چه برنامه‌ای خواهد دا شت.

پیش از این قرار بود تیم‌ ‌ملی اردوی اروپایی نیز داشته باشد، اما به دلیل هزینه‌های بالا و هزینه کم اعزام به چین فدراسیون تصمیم گرفت، جوانان را تنها به تورنمنت "اطلس" اعزام کند که حالا با این اتفاق این اعزام لغو شده است.

فدراسیون امیدوار بود شهر میزبان تغییر کند، اما چینی‌ها دو روز پیش به طور کامل از لغو تورنمنت "اطلس" برای جوانان خبر دادند.

باید دید فدراسیون بسکتبال در زمان کم باقی‌ مانده تا انتخابی جام جهانی چه برنامه‌ای برای جوانان فراهم خواهد کرد و آیا می‌تواند این تیم را به اردو و یا تورنمنتی مناسب اعزام کند یا نه.

تیم‌ ‌ملی بسکتبال جوانان ایران مدافع عنوان قهرمانی آسیا است که از این دوره با ‌اضافه شدن کشورهای اقیانوسیه به آسیا باید با استرالیا و نیوزیلند نیز رقابت کند.

چهار تیم نخست قهرمانی آسیا سهمیه جام جهانی زیر 19 سال را کسب خواهند کرد.