بیرانوند می‌گوید:«درست است که اسپانیا از تیم‌های خوب جهان است اما بازیکنان ما هم جنگجو هستند.»

بیرانوند:پشت سر آدم‌های بزرگ حرف زیاد است!/اسپانیا کار آسانی مقابل ما ندارد،خواهیم جنگید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی در تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:«شرایط خیلی سختی داشتیم که دوری از خانواده هم شامل آن می شد.من از شوخی هایی که مردم می کنند ناراحت نمی شوم چون می دانم همه آنها شوخی است.گاهی اوقات می نشستیم و با کاپیتان تیم و بزرگترها حرف می زدیم درباره اینکه چطور باید این سختی ها را کنار بزنیم.امروز خوشحالم که تا اینجا پیش رفته ایم و این موفقیت به دست آمده است.پشت سر آدم های بزرگ همیشه حرف هست و بچه های ما در تیم ملی همه بزرگ هستند.»

بیرانوند درباره بازی با اسپانیا هم گفت:« می‌دانیم که اسپانیایی‌ها از تیم‌های قوی دنیا هستند و بازی سختی را مقابل‌شان پیش رو داریم, اما انگیزه‌ بالایی داریم و مطمئنم اسپانیا کار آسانی مقابل ما نخواهد داشت. بازیکنان ما جنگجو هستند و دیروز هم جنگجو بودند که توانستیم مقابل مراکش آن نتیجه را کسب کنیم.»

بیرانوند در پاسخ به این سوال که صدرنشینی ایران در گروه B جام جهانی روی بازیکنان فشار ایجاد نمی کند این واکنش را نشان داد:خداراشکر در یک گروه سخت این نتیجه را گرفته‌ایم و باید از این صدرنشینی لذت ببریم. افتخاری است که در حضور تیم قهرمان دنیا, اروپا و آفریقا موفق شدیم این کار سخت را انجام دهیم. می‌خواهیم در جام جهانی یک کار بزرگ انجام دهیم. کسب کردن این نتایج در گروهی که واقعا مرگ بود بسیار است.»

251 41