سومین بازی دور گروهی بین دو تیم ایران و پرتغال به میزبانی شهر سارانسک خواهد بود.

جدال ایران و پرتغال در ورزشگاه پنالتی ها/ ژاپن ثانی می شویم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان باید در سومین گام از رقابت های جام جهانی در شهر سارانسک و در ورزشگاه موردوویا آره نا به مصاف پرتغال برود و شانس خود را برای صعود به مرحله بعدی قطعی کند. این ورزشگاه برای مسابقات جام جهانی ساخته شده و جزو کوچکترین استادیوم ها به شمار می رود.

این مسابقه در حالی در این ورزشگاه برگزار می شود که پیش از این میزبان دو بازی بوده و پس از این هم قرار است دیداردو تیم پاناما و تونس را میزبانی کند. دو مسابقه ابتدایی بین تیمهای پرو-دانمارک و کلمبیا-ژاپن انجام شد کمه به ترتیب دانمارک و ژاپن با نتایج 1-0 و 2-1 به برتری دست پیدا کردند.

در هر دو مسابقه پنالتی داشتیم که بازیکن پرو کوئه وا آن را به بیرون زد و کاگاوا آن را تبدیل به گل کرد. همچنین اولین اخراج جام کارلوس سانچز بازیکن کلمبیا بود. دو گل در نیمه اول زده شده و دو گل در نیمه دوم. آسیایی ها و اروپایی ها بازی های خود را در سارانسک برده اند و هر دو تیم آمریکای جنوبی شکست خورده اند.

حال باید دید تیم ملی ایران می تواند مانند ژاپن در این ورزشگاه کاری کند کارستان یا خیر. پرتغال هم یک تیم لاتین در منطقه اروپاست و شاید به سرنوشت پرو و کلمبیا دچار شد.