«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بازیکنانم دو مرحله اردو در کرواسی را پشت سرگذاشته و هم اکنون وارد سومین مرحله آماده سازی بازیکنان شده ایم تا آنان هرچه زودتر برای شرکت در رقابت های لیگ برتر آماده شوند.

سرمربی پرسپولیس: بازیکنانم بزودی برای لیگ آماده می شوند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برانکو در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) سرخپوشان با بیان اینکه از اردوی پرسپولیس در کرواسی رضایت دارم، در جمع خبرنگاران،افزود: شرایط خیلی خوبی برای تمرین در کمپی که در کرواسی بر پا شده بود، داشتیم. علاوه بر تمرینات در چهار دیدار تدارکاتی نیز حاضر شده و با رقبای خوبی دیدار کردیم.
وی افزود: خوشبختانه در برنامه هایی که داشتیم هیچ تغییری ایجاد نشد و به سلامت به خانه بازگشتیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره مصدومیت بازیکنان تیمش نیز عنوان کرد: تمامی بازیکنان‌ سالم و سلامت هستند به جز «شجاع خلیل‌زاده» که مشکلی درناحیه گردن دارد که این مصدومیت نیز جدی نیست.
برانکو در خصوص اردوی آماده سازی این تیم در کرواسی ادامه داد: بر اساس برنامه از قبل تدوین شده یک فاز آماده‌سازی در واراژدین را تمام کردیم. فاز دوم شرکت در دیدارهای تدارکاتی بود و اکنون که در شروع فاز سوم هستیم، بازیکنان را برای شرکت در لیگ برتر آماده می کنیم.
وی درپاسخ به سئوالی در خصوص اینکه آیا ترکیب اصلی تیمش مشخص شده است، گفت: شناخت ما از بازیکنان بیشتر از قبل شده و بر این اساس درصد بالایی از ترکیب تیم مشخص شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تمدید قرارداد «علیرضا بیرانوند» و «وحید امیری» نیز عنوان کرد: قرارداد امیری تمام شده و باشگاه بدنبال تمدید قرارداد این بازیکن است اما بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و دلیل غیبت او در تمرین برایم مشخص نیست.
«حمیدرضا گرشاسبی» سرپرست باشگاه پرسپولیس چند روز پیش گفت: بیرانوند از چندین باشگاه اروپایی پیشنهاد دارد، برانکو دراین باره نیز گفت: من هم چند پیشنهاد از سایر باشگاه ها دارم، اما الان در تمرین پرسپولیس هستم البته باید بگویم با رفتن بیرانوند موافق نیستم اما این مساله به باشگاه مربوط است.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا برنامه‌های تیم ملی را به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده‌اند، گفت: برنامه ای دریافت نکرده ایم، اکنون مهم‌ترین برنامه ما لیگ قهرمانان آسیاست چرا که در آنجا برای شکست هیچ جای جبرانی وجود ندارد.
برانکو ادامه داد: این که «سید جلال حسینی» گفته است بعضی‌ها می‌خواهند مردم را فریب بدهند و ما نمی‌توانیم از بازیکنان تا نیم فصل دوم استفاده کنیم کاملا درست است کار ما به این دلیل که نمی توانیم از بازیکنانی که جذب کردیم استفاده کنیم نسبت به سایر تیم ها سخت‌تر است چون نمی‌توانیم از بازیکنانی که جذب تیم شده اند، در نیم فصل اول استفاده کنیم.
سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری سوپر جام نیز گفت: این مساله مربوط به باشگاه استقلال است و فدراسیون باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.
وی در خاتمه از تیم ملی کشورش در فینال جام جهانی 2018 روسیه حمایت کرد و گفت: امیدوارم تیم ملی کرواسی قهرمان این دوره از رقابت های جام جهانی شود همچنین برای «جوکوویچ» تنیسور صربستانی که در رقابت های جام جهانی از تیم ملی کرواسی حمایت کرد در فینال رقابت های تنیس ویمبلدون آرزوی موفقیت کرده و امیدواریم که او نیز عنوان قهرمانی رقابت ها را از آن خود کند.