محمد قاضی، بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: درباره شکایت من یکسری جوسازی می‌کنند، این شکایت من برای سال 94 است و حکم کمیته انضباطی و استیناف دارد.

محمد قاضی: شکایت من از پرسپولیس برای سال 94 است/ صحبت من با شجاع درباره صحنه گل بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، محمد قاضی پس از شکست 2 بر یک پیکان برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و بازی کاملا دست ما بود و یک بازی خیلی عالی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: من برای داوران خیلی احترام قائلم، ولی آن توپی که من زدم از خط رد شد، ولی اشتباه این بود که کمک داور روی خط نبود، آن توپی را هم که دروازه‌بان پرسپولیس روی گچ کشید داور را با اشتباه مواجه کرد.

قاضی درباره شکایتش از پرسپولیس گفت: درباره شکایت من یکسری جوسازی می‌کنند، این شکایت من برای سال 94 است و حکم کمیته انضباطی و استیناف دارد و چیزی که فدراسیون اعلام کرد و باشگاه پرسپولیس باید به من پرداختی داشته باشد. پیگیری من هم بابت طلبم به خاطر این است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد من پولم را گرفتم و من هم مجبور هستم تا آخر این کار بروم تا مشخص شود.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره صحبت‌هایش در بازی با شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: صحبت من با شجاع درباره صحنه‌ گل بود و مشکلی وجود نداشت. شجاع دفاع است و من هم مهاجم و چیز خاصی نبود.

وی درباره عدم نتیجه‌گیری پیکان گفت: ما اگر امروز می‌بردیم به رتبه چهارم جدول می‌آمدیم و امروز یک بازی خوب کردیم ولی اشتباهات رقم خورد، انشالله از بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم.