مدیر رسانه ای باشگاه فولاد خوزستان گفت: ملی پوش سابق فوتبال کشورمان به عنوان مدیر فنی باشگاه فولاد خوزستان منصوب شد.

 مدیر فنی باشگاه فولاد خوزستان انتخاب شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین محمد رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تصمیم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد، نعیم سعداوی به عنوان مدیر فنی این باشگاه معرفی شد.
سعداوی به همراه تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌ های آسیا 1996 و جام جهانی فوتبال 1998 حضور داشت همچنین یکی از بازیکنان دیدار تاریخی ایران و استرالیا بود.
این ملی پوش سابق فوتبال کشورمان پیش از این پیراهن تیم های پرسپولیس، جنوب و فولاد خوزستان را به تن کرده بود همچنین سابقه یک دوره مربی گری در تیم بزرگسالان فولاد را در کارنامه دارد.
به گزارش ایرنا باشگاه فولاد خوزستان تنها باشگاه فرهنگی ورزشی استان است که دارای آکادمی منسجم و تیم های رده پایه در رقابت های کشوری است که تاکنون در رده های سنی نوجوانان و جوانان چندین بار بر سکوی قهرمانی کشور ایستاده اند.
مدرسه حرفه ای فوتبال باشگاه فولاد خوزستان با هدف کشف و پرورش جوانان مستعد خوزستانی از ابتدای تیرماه سال 1392 تاسیس شده است و با برگزاری کلاس های تئوری و عملی در راستای آموزش فوتبال به استعدادهای فوتبال استان و پرورش نخبگان فوتبال سعی بر شکوفایی فوتبال خوزستان و ایران دارد.
9879/6068