پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بازی فوتسال کارتن‌خواب‌های بهبودیافته را به تماشا نشست.

حضور و حمایت علی پروین در بازی کارتن‌خواب‌های بهبودیافته
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی شامگاه پنج‌شنبه در مجموعه ورزشی گلاب مهمان بازی کارتن‌خواب‌های بهبودیافته بود و از نزدیک رقابت دوستانه آن‌ها را به تماشا نشست.

در این بازی تیم پردیس پاک (متشکل از کارتن‌خواب‌های بهبود یافته) به مصاف بیمارستان پارس رفت و در نهایت به پیروزی چهار بر سه رسید.

علی پروین در حاشیه این بازی به مسئولان جمعیت مردمی پردیس پارک قول حمایت کامل را داد و اعلام کرد از این پس در کنار کارتن‌خواب‌های بهبود یافته خواهد بود.

همچنین پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پردیس پارک از سوی این جمعیت مردمی به پروین مطرح شد اما او در پاسخ گفت: من به دنبال پست و مقام نیستم. در کنار شما خواهم بود و هر کمکی بتوانم می‌کنم اما هیچ پستی نمی‌خواهم. آقای سلطانی‌فر (وزیر ورزش و جوانان) بارها پیشنهاد حضورم در هیأت مدیره پرسپولیس را داده است اما قبول نکرده‌ام چون دوست ندارم پستی داشته باشم.

به گزارش ایسنا، جمعیت مردمی پردیس پاک از سال 1394 در زمینه آسیب‌های اجتماعی به ویژه کارتن خوابی فعالیت دارد و توسط خیرین اداره می‌شود. بر اساس اعلام ساناز داودی، رئیس هیأت مدیره جمعیت مردمی پردیس پارک، تیم فوتسال بهبودیافتگان از سال 1395 به سرپرستی سید مصطفی روحانی و مربی‌گری فریدون برقی شکل گرفته است.