سرمربی پرسپولیس در مورد برتری برابر پدیده در جام حذفی صحبت کرد.

برانکو: بازی سرد بود اما قلب ما بعد از برد گرم شد/ پدیده از مدعیان قهرمانی لیگ است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برانکو بعد از پیروزی مقابل پدیده در جام حذفی و رسیدن به نیمه‌نهایی در نشست خبری گفت: بازی سرد بود برای ما و شما اما قلب ما بعد از برد گرم شد.

وی ادامه داد: برای پنالتی زدن باید بازیکنان تمرکزشان را حفظ می‌کردند و پنالتی می‌زدند و این اتفاق افتاد. از هواداران تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ما اعتماد داشتند و تشویق مان کردند. بعد از سومین مرتبه در پنالتی‌ها به نیمه نهایی صعود کردیم. مستحق برد بودیم و تیم بهتر بودیم. از نظر آماری هم برتر از تیم پدیده بودیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس مثل فصل گذشته نیست و بی نظم فوتبال بازی می‌کند گفت: همیشه می‌توانیم بحث کنیم که می‌توان بهتر بود یا نه؛ متاسفم که شما تیمی مثل پدیده را دست‌کم گرفتید. در جلسه قبل از بازی به بازیکنانم گفتم من تجربه بازی های دیگر هم دارم، این یک بازی بزرگ بود. پدیده شاید اسم شاخصی نداشته باشد اما تیمی بسیار سازماندهی شده است و خیلی خوب بازی می‌کند و بازی مقابل این تیم بسیار سخت است. در جدول لیگ هم نشان می‌دهد که چه کیفیتی این تیم دارد.

سرمربی کروات تاکید کرد: در کنار استقلال، سپاهان، تراکتور سازی تیم پدیده هم یکی از مهم ترین کاندیدهای قهرمانی است اما درست است که باید مدام تلاش کنیم که بهتر شویم و بهبود ببخشیم. ما در همه بازی ها بهتر از حریفان بوده‌ایم. تیم خوبی هستیم و بعداز ۱۲ روز سومین بازی خودمان را انجام دادیم. پدیده خیلی روی این بازی حساب کرده بودند زیرا در صورت برد پدیده، تیم سپاهان باید به مشهد می رفت و حساب می‌کردند اگر پرسپولیس را رد می‌کردند جام دستشان بود. بخاطر بازیکنانم و هواداران خوشحالم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از بازی بودیمیر راضی خواهیدبود یا نه اظهار داشت: تا به حال متوجه شده باشید خیلی کم و حتی می توانم بگویم هرگز در مورد اسم بازیکنان در نشست خبری حرف نمی‌زنم؛ چه خوب بازی کرده باشند چه بد. در صدر برنامه هایم تیم را می‌گذارم. تیم از همه مهم تر است. دیروز هم گفتم ۵-۶ بازیکن جدید داریم که آنها باید خودشان را تطبیق بدهند با تیم که برای این کار نیاز به زمان دارنند. همه بازیکنانی که در نیم فصل اضافه شدند. طبیعی است که می‌خواهیم هماهنگی این بازیکنان با تیم سریع تر انجام شود اما در فوتبال و ورزش هیچ چیز یک بار انجام نمی‌شود. آنچه مهم است اینکه از همه رقبایمان برتر بودیم و تیم هم هم قطعا نوسان خواهد داشت. خوشحالم که خیلی ها عادت کرده اند که باید بازی ها را راحت ببریم.

برانکو در مورد اینکه با فشرده شدن بازی ها وضعیت پرسپولیس چگونه خواهد شد در ادامه مسابقات گفت: بابت کادر بازیکنانی که داریم خوشحالم. باید این برنامه فشرده را مدیریت کنیم و بازیکنانی داریم که از دقیقه اول می‌توانند بازی کنند. نادری را دیدید که به جای کاپیتان وارد زمین شد و با تیم هم هماهنگ بود. ملی پوشان هم یک ماه از تیم دور بودند. بشار رسن هم همین طور برنامه آماده سازی آنها با باشگاه متفاوت بود و برنامه های روحی و روانی شان هم فرق داشت. باید ترکیبی پیدا کنیم که به بازیکنان هم استراحت بدهیم و هم بتوانند همه بازی کنند.