مثلث آنلاین: سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: ژاپن سه بازیکن خوبش را ندارد اما بازهم کار ما برابر این تیم در انتخابی جام جهانی دشوار است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال:ژاپن تیم سختی است/ سبک خودش را دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مهران شاهین طبع پیش از تمرین امروز تیم ملی بسکتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم پنجشنبه و یکشنبه دو بازی خوب داشته باشیم. بازیکنان آماده هستند و می دانم که عملکرد خوبی خواهند داشت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: استرالیا برای جام جهانی انتخاب شده و برای این بازی ترکیب متفاوتی انتخاب کرده است. برای ژاپن این مسابقه بسیار مهم است و تمام توانشان را می گذارند. به همین میزان این مسابقه برای ما نیز مهم است. میزبان هستیم و باید تمام اما و اگرها را تمام کنیم.
شاهین طبع درباره ترکیب تیم ملی نیز بیان کرد: تقریبا ترکیب مشخص است اما امروز بعد از تمرین اعلام می کنیم که خدایی نکرده اگر مصدومیتی یا اتفاقی افتاد به مشکل نخوریم. ١٥ بازیکن داریم و طوری تقسیم بندی کردیم که از همه در دو دیدار استفاده می کنیم.
سرمربی تیم ملی درباره ژاپن نیز گفت: ژاپن نسبت به کار ما و دیدار قبلی ترکیبش را تغییر داده است. نیک فازکاس تبعه شده را آورده اند اما بروان، هاشیمورا و واتانابه را ندارند با این حال تیم خوبی دارند. آنها خیلی خوب منظم بازی می کنند. ژاپن سبک و سیاق خاص خودش را دارد و معتقدم تیم ملی کار سختی خواهد داشت.
او درباره جام جهانی نیز تصریح کرد: دو بار جام جهانی رفتیم و شرایط خوبی نداشتیم. فراز و نشیب داشتیم.
با فرانسه خوب بودیم و با صربستان یک نیمه خوب بازی کردیم. به هر حال توقع از تیم ملی زیاد است و اما و اگرها کنار برود و سهمیه بگیریم با ترکیب و کیفیت بهتری در این تورنمنت شرکت می کنیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان گفت: مایک رستم پور خوب است. چیزی اضافه از ایرانی ها ندارد و احتمال بازی دارد.